پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

به گزارش چه خبر آنلاین، اگر بخواهید دکوراسیون محل کار یا خانه را تغییر بدهید یا برای طراحی لگو یا هر طراحی معماری ،هنری، نقاشی و گرافیکی سایت پل دیزاینر به کمک شما خواهد شتافت.

پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

به گزارش خبرنگاران ،پل ,سامانه ثبت سفارش طراحی پل ,رابط طراح و کارفرما است . پل , بستری امن برای ثبت سفارش طراحی و هنر مهیا نموده است. هدف اصلی موسس پل , ارتقا جایگاه طراحان فریلنسر است .

شرکت اینترنتی پل, با شعار رابط طراح و کارفرما به کار خود شروع نموده است. هدف اصلی از تاسیس پل , فراهم سازی بستری امن برای ثبت سفارش از طرف کارفرمایان و دریافت سفارش از طرف طراحان می باشد. تعرفه های طراحی از قبل به وسیله طراحان در قالب پکیج های معین می باشد. بعلاوه جزییات مدارک تحویل به کارفرما, مدت زمان تحویل پروژه و تمامی جزئیات معین می باشد.

کارفرمایان در ابتدا برای ثبت سفارش طراحی باید به سایت پل به ادرس www.poldesigners.com مراجعه کنند.

سپس باید دسته بندی مورد احتیاج خود را انتخاب کنند. برای مثال معماری, گرافیک, نقاشی, مدل سازی که در حال حاضر آماده ارایه خدمات می باشند . طراحی مد و لباس و عکاسی نیز در فاز دوم در سال 1400 رونمایی خواهد شد. بعلاوه کارفرمایان می توانند به صورت تخصصی وارد دسته بندی ریز تری بشوند و برای مثال فقط محصولات و پیشنهادات مربوط به طراحی لوگو یا طراحی دکوراسیون را مشاهده کنند.

آیا مبلغ پروژه در مرحله اول به حساب طراح واریز می شود؟

خیر , مبلغ پروزه تا تحویل نهایی پروژه و تایید کارفرما, در حساب کاربری اقتصادی طراح بلوک می شود و بعد از تایید کارفرما, طراح حق برداشت مبلغ قرارداد را دارد .

طراحان بافعالیت در این سامانه نگران عدم تسویه اقتصادی کارفرما نخواهند بود. طراحان تمام وقت و انرژی خود را فقط صرف خلق پروژه های خلاق خواهند نمود. پل در پی برند سازی برای طراحان , بازاریابی برای آنها, تبلیغات برای آنها و پیگیر امور اقتصادی آن هاست . هزینه های گزاف مربوط به اجاره دفتر و هزینه های سربار دیگر , مشکل بزرگی برای طراحان می باشد که امید است طراحان با عضویت و فعالیت در این پلت فرم احتیاجی به دفتر شخصی و استخدام کارمندان برای انجام امور تبلیغی و اقتصادی خود نباشند .

کارفرمایان نباید نگران عدم تحویل پروژه در زمان مقرر باشند , پل ساز و کاری ضرر و زیان برای تاخیر پروژه برای طراحان در نظر گرفته است . بعلاوه به صورت مدام پیگیر پروژه ها می باشد که در زمان و کیفیت اعلامی تحویل شود .

طراحی در یک ثانیه اتفاق نمی افتد و دارای فرایند ای است . پل تعامل کارفرما و طراح را تعامل می بخشد . در مرحله شروعی طراحی , طراح اتودهایی را برای کارفرما تحویل می دهد و کارفرما یکی از آنها را انتخاب و طراح فرایند را ادامه می دهد . در طول انجام طراحی بارها این تعامل تکرار خواهد شد تا برترین خروجی را خلق کنیم .

پل در جهت حمایت از طراحان, هیچ کارمزدی را تا ابتدای سال هزار و چهارصد از طراحان اخد نخواهد کرد . در پل هیچ مبلغی از کارفرمایان بابت ایجاد پروژه اخذ نمی شود و این رفتار از سمت پل محدود شده است . کارفرمایان به صفحان طراحان مراجعه میکنند و نمونه کارهای اجرا شده و پکیج آن هارا مطالعه و آنالیز میکنند سپس با طراح مورد علاقه وارد قرارداد می شوند . این شرکت اینترنتی هر یک از پکیج های طراحی را به عنوان یک محصول در اختیار کارفرمایان قرار می دهد .در جدول زیر نمونه ای پکیج های محصولات یکی از طراحان را مشاهده می فرمایید.

در حال حاضر فقط کارفرمایان ایرانی میتوانند در پل ثبت سفارش کنند. فاز دوم این شرکت اینترنتی در تابستان 1400 به صورت چند زبانه برای ثبت سفارش از همه کشورها در دسترس خواهد بود.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1280

به "پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید