هتل شایگان؛از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش، عکس

به گزارش چه خبر آنلاین، هتل شایگان (Shaygan Hotel) نخستین بار در سال 1381 با زیربنای 1500 متر مربع در جزیره کیش افتتاح گشت و آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای 6 طبقه و در مجموع 140 واحد اقامتی است که این واحدها شامل اتاق، سوئیت و ویلا هستند. هتل شایگان زیرمجموعه ای از هتل های آریا بوده و امکانات متنوع و متعددی جهت آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته است.

هتل شایگان؛از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش، عکس

تمامی واحدهای هتل شایگان کیش دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، مینی بار (باهزینه)، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. برخی اتاقهای هتل شایگان کیش از منظره زیبای جزیره برخوردارند. همچنین، در تمامی واحدها و سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. علاوه بر این، در هتل شایگان کیش برای مسافرانی که با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر کرده اند، پارکینگ رایگان مسقف با ظرفیت 4 ماشین و پارکینگ رایگان غیرمسقف با ظرفیت 10 ماشین در نظر گرفته شده است.

در هتل شایگان رستوران، کافی شاپ و چایخانه وجود دارند که مهمانان می توانند از خدمات خوشمزه و متنوع آن ها بهره مند شده و لذت ببرند. غذاهای خوشمزه در رستوران 250 نفره هتل شایگان کیش برای مهمانان تهیه و تدارک دیده می شوند. انواع نوشیدنی ها و میان وعده های خوش طعم و لذیذ نیز در کافی شاپ هتل شایگان به مهمانان ارائه داده می شوند. چایخانه هتل نیز محل دنج و مناسبی جهت نوشیدن یک فنجان چایی و رفع خستگی است. رستوران بام هتل شایگان کیش نیز بسیار باصفا و خوش آب و هوا بوده و برای صرف شام مکان بسیار خوبی می باشد.

ازجمله تفریحاتی که برای مهمانان هتل شایگان کیش در نظر گرفته شده است، عبارت اند از: استخر، سونای خشک، جکوزی و سونای بخار. یک اتاق مخصوص برای تماشای تلویزیون (Tv Room) در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند با خیال آسوده و راحت به تماشای تلویزیون بپردازند.

همچنین، انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، ماساژ عمیق ماهیچه ای، ماساژ صورت، ماساژ پا، ماساژ شمع و ماساژ سنگ داغ در مرکز ماساژ هتل شایگان کیش انجام می شوند. مهمانان می توانند جهت ریلکسیشن و ماساژتراپی از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

فضای بیرونی هتل شایگان نیز برای پیاده روی، تفریح و استفاده از هوای تمیز مکان مناسبی است. هتل شایگان کیش دارای فضای سبز، فضای مخصوص پیاده روی، باغچه و فضای سنتی برای نشستن در بیرون از هتل می باشد. مهمانانی که قصد دارند از جاذبه های جزیره کیش بازدید نمایند و برنامه خاصی تدارک ندیده اند، می توانند از خدمات تور هتل شایگان کیش استفاده کرده و از گشت و گذار در جزیره زیبای کیش لذت ببرند. افرادی که می خواهند پشت فرمان خودروهای لوکس جزیره کیش بنشینند و از رانندگی و چرخ زدن در خیابان های زیبا و باصفای جزیره لذت ببرند، می توانند با پذیرش هتل شایگان کیش هماهنگ کرده و ماشین مدنظرشان را اجاره نمایند.

مهمانان برای درخواست انواع خدمات اتو، لاندری (خشکشویی)، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات ترانسفر پول، خدمات باربری، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، روم سرویس 24 ساعته، دریافت خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات اینترنتی و ... می توانند از پذیرش 24 ساعته هتل شایگان کیش و پرسنل مجرب و کاردان سوال کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. تمامی پرسنل هتل شایگان کیش بسیار باحوصله و خوش برخورد هستند و به زبان انگلیسی تسلط دارند.

لابی هتل شایگان کیش با ظرفیت 70 نفر، دارای اینترنت وای فای رایگان، مبلمان، محل نشیمن و میز بوده و موسیقی زنده نیز در آن نواخته می شود.

اماکن نزدیک به هتل شایگان کیش

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار پانیذ: 336 متر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار پردیس 2: 540 متر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار پردیس 2: 575 متر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار پدیده، کیش مال، بازار مریم: 620 متر

فاصله هتل شایگان کیش تا پلاژ آقایان: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار ونوس:1.4کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار مروارید: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی: پلاژ بانوان: 2.6کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا بازار مرجان: 3.1 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا پارک دلفین ها: 5.5 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: 7.2کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا شهر باستانی حریره: 8.2کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا کشتی یونانی: 14 کیلومتر

فاصله هتل شایگان کیش تا جهت دوچرخه سواری: 14کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 378

به "هتل شایگان؛از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شایگان؛از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید