هتل جی سنگاپور؛ اقامت در خیابان معروف و در کنار جاذبه های دیدنی سنگاپور، عکس

به گزارش چه خبر آنلاین، هتل جی سنگاپور با سبک خاصی که در پیش گرفته به دنبال انعکاس پویایی جزیره کوچک سنگاپور بوده و توانسته از هر نظر رضایت مهمانانش را جلب کند و آن ها را برای رزرو دوباره هتل ترغیب کند.

هتل جی سنگاپور؛ اقامت در خیابان معروف و در کنار جاذبه های دیدنی سنگاپور، عکس

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

این هتل 4 ستاره نرخ اقامتی منصفانه ای دارد و با اقامت در این هتل چیزی فرای انتظارتان از یک هتل 4 ستاره را تجربه خواهید کرد.

هتل جی سنگاپور در قلب یکی از خیابان های معروف سنگاپور، بوگیس قرار گرفته است، منطقه و خیابانی که مقصد محبوب گردشگران و اهالی سنگاپور بوده و محل تلاقی مراکز خرید مدرن و بناهای تاریخی است. پیاده روی از هر سمت این هتل را آغاز کنید با جاذبه های دیدنی سنگاپور روبرو می شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی سنگاپور

به خاطر همین موقعیت مکانی مناسب، هتل جی سنگاپور هم برای آن هایی که بلیط هواپیما سنگاپور را به قصد تفریح و هم برای کسانی که به خاطر اهداف کاری خریداری نموده اند، گزینه ایده آلی است. کیفیت و تنوع غذاهای این هتل به اندازه ای است که انگار همواره مهمانی و سور بزرگی برپاست. در همه جای ساختمان هتل جی می توان به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشت. برای تمرین های ورزشی و بدن سازی نیز باشگاه کاملا مجهزی آماده شده که به سبک سنتی طراحی شده است. دستگاه خودپرداز و پارکینگ غیر رایگان از دیگر امکانات هتل جی سنگاپور به شمار می فرایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

مهمانان تعطیلات خود را در واحدهایی میگذرانند که به سبک معاصر دکور شده اند و تهویه مطبوع و نظافت عالی آن ها در کنار امکاناتی نظیر میز، کیت دندانپزشکی، تلویزیون، چای ساز، پرده های بلک اوت، دمپایی و حمام اختصاصی کاملا مجهز، راحتی و آسایش مهمانان را فراهم می نمایند. اگر لپ تاپ یا وسایل گران قیمتی به همراه خود دارید، می توانید در گاو صندوق اتاقتان جای دهید و در صورت احتیاج به اتو به پذیرش درخواست دهید.

بعضی از این اتاق ها کانکت هستند و به عنوان اتاق خانواده برای کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما خارجی به مقصد سنگاپور خریده اند، گزینه مناسبی هستند. به غیر از این نوع اتاق ها، هتل طیف متنوعی از اتاق های سینگل، کوئین و کینگ را در دسته بندی معمولی و عالی به مهمانان ارائه می دهد. این هتل 16 طبقه در مجموع دارای 308 باب اتاق است.

امکانات رستوران

هتل جی سنگاپور دارای 2 رستوران و بار است که با تنوع بی نظیر منویشان دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته اند و تقریبا ذائقه هر کسی را جوابگو هستند. اگر هوس میلک شیک و برگرهای خوشمزه نموده اید، به رستوران 25 Degree Burger & Liquor Bar هتل بروید، این رستوران از گروه رستوران های 25 Degree است که در لس آنجلس، شیکاگو، بانکوک و ساحل هانتینگتون شعبه دارد. یا به رستوران فرانسوی طبقه همکف هتل بروید و گوشت های گریل و پنیرهای خوشمزه سرآشپز ماهر رستوران Ginett را میل کنید.

امکانات و خدمات دیگر هتل

هتل برای ثبت خاطرات به یادماندنی و لحظات شیرین برای مهمانانش هر روز برنامه هایی دارد که البته شرکت در آن ها مستلزم پرداخت هزینه است؛ مثل سرگرمی های عصرانه، گالری های هنری موقتی و ساعات شادی. به غیر از این ها می توان اوقات فراغت را به گشت و گذار در خیابان های اطراف و مراکز خریدشان گذراند.

هتل برای بازدید از جاذبه های سنگاپور شما را از دغدغه خرید بلیط می رهاند. پرسنل هتل می توانند به زبان هایی مثل انگلیسی، فرانسوی، هندی، مالایی، روسی، چینی و تایلندی صحبت نمایند و با خوش رویی جوابگوی مهمانان هستند.

فاصله هتل جی سنگاپور تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا معبد کوآن ایم تونگ هود چو: 0.2 کیلومتر

فاصله تا خیابان واترلو: 0.2 کیلومتر

فاصله تا موزه هنر سنگاپور: 0.4 کیلومتر

فاصله تا کتابخانه ملی سنگاپور: 0.5 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید رافلز سیتی سنگاپور: 0.8 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید سانتک سیتی: 1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 802

به "هتل جی سنگاپور؛ اقامت در خیابان معروف و در کنار جاذبه های دیدنی سنگاپور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جی سنگاپور؛ اقامت در خیابان معروف و در کنار جاذبه های دیدنی سنگاپور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید