هتل تریپ بای ویندهام دبی

به گزارش چه خبر آنلاین، در میان هتل های چشمگیر دبی، طبعا هتلی که بتواند مهمان خود را راضی نگه دارد، بسیار است اما هتل تریپ بای ویندهام دبی tryp by wyndham dubai قطعا مکان مناسب برای هر گردشگر و خانواده ای است که به دبی می آیند. هتل تریپ با ویندهام هتلی با حیاط و گلدان ها و درختان کاشته شده در کنار استخر بوده با آبی تمیز است که تمام اوقات فراغت شما را پر می کند. هتل تریپ بای ویندهام دبی دارای 650 اتاق با دیوارهای ضد صدا بوده که امکاناتی راحت به همراه صبحانه بر روی برخی از اتاق ها دارد. ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان وای فای، 3 رستوران، 2 کافه و یک استخر روباز در دسترستان است.

هتل تریپ بای ویندهام دبی

خدمات رفاهی هتل تریپ بای ویندهام دبی

در سال 2017 ساخته شده است و 27 طبقه دارد. با قدم زدن در فضاهای عمومی هتل با نمایی مدرن، براق و تمیز روبرو خواهید بود که هر مسافری را به خود جذب می نماید. اگر به شنا در استخر علاقه مند هستید و وسیله ای مانند حوله و از این قبیل ندارید، می توانید درخواست دهید. چترهای آفتابگیر و جایگاه های راحتی در اطراف استخر قرار دارند. این هتل ترانسفر رایگان به سمت مرکز خرید امارات پیشنهاد می دهد. بعلاوه ترانسفر برای کایت سواری در ساحل هم رایگان خواهد بود. نگهبانی و ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی در دسترس است که دو مورد آخر احتیاج به پرداخته هزینه جداگانه دارد. پارکینگ رایگان داشته و برای مسافران تجاری هم انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

کارکنان هتل به بیش از 10 زبان جهان مانند زبان های ترکی، عربی و انگلیسی با شما صحبت می نمایند. ورود به هتل تریپ بای ویندهام دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شده و تا ساعت 6 صبح روز بعد ادامه دارد. برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل مواردی است که در ادامه گفته شده است:

خدمات عروسیآسانسور
اینترنت وای فای رایگانوجود صرافی و تبدیل ارز
1 اتاق دیدارکافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه ماشین
روزنامه در لابیخود پرداز
فروشگاهویلچر و تمامی خدمات برای افراد ناتوان

فضای کاری بسیار عالی به همراه یک اتاق دیدار با امکانات شبانه روزی هم خواهید داشت که پر از کتاب است. تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضاهای عمومی هتل در دسترس است. خدمات نگهداری از بچه ها، خدمات وی آی پی، کرایه ماشین و… با پرداخت هزینه آن، به یاری شما می آید. اتاق ها و فضاهایی هم برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. ترانسفر مرکز خرید، اتاق کنفرانسی با مساحت 63 متری، سونا، در هتل واقع شده است.

امکانات تفریحی هتل تریپ بای ویندهام دبی

کتابخانه با تمام امکانات رفاهی در آن دارید که فضای آرامی برای نشستن و مدیتیشن است. برای رسیدن به ساحل و کایت سواری ترانسفر رایگان خواهید داشت. استخر هتل با تمام امکانات لازم را دارد. بعلاوه کافه ای در کنار آن واقع شده است. در این هتل 4 ستاره، بازی هایی مانند اسنوکر، باشگاه ورزشی با تمام امکانات استخر، استخر بچه ها، باغ، زمین تنیس، باشگاه سلامت، سونا و باشگاه تناسب اندام دارد. جدای از امکانات گفته شده می توانید به راحتی خود را برای خرید به مراکز خرید معروف دبی برسانید. بعلاوه 2 کافه در کنار 3 رستوران برای پذیرایی از شما درون هتل قرار گرفته است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه هتل هر روزه از ساعت 6 صبح تا 11 صبح آماده بوده و خدمات شبانه روزی در اتاق ها هم فراهم است.

رستوران لوکال Local: این رستوران برترین وعده های و صبحانه، ناهار و شام را سرو می نماید. انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را طبخ می نماید.

رستوران L!QD: این رستوران با غذاهایی اسپانیایی و سرو برترین ناهار، شام و میان وعده هر روز باز است.

رستوران بارباری دلی Barbari Deli: این رستوران متخصص در غذذاهای باربیکیو بوده که تنها شام و میان وعده را سرو می نماید. هر روز باز بوده و می توانید برترین گزینه ها را در آن سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل تریپ بای ویندهام دبی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل با تعداد 650 اتاق، با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. هر یک از سوئیت های خانوادگی امکانات بیشتری از جمله امکان دسترسی به استخر بچه ها، ساحل خصوصی و خانوادگی، زمین بازی، مراقبت از بچه ها حتی در اتاق هتل و دلیوری اسنک دارند.

تهویه مطبوعیخچال
نظافت روزانهتلویزیون صفحه تخت و تلفن
تمام امکانات درون حمام هاخدمات خشکشویی در صورت درخواست
فضایی برای افراد غیر سیگاریوان حمام یا دوش
اتاق های به هم مرتبطحوله ها و حوله لباسی
قهوه ساز و چای ساز یا کتری برقیگاوصندوق
خدمات اتومنوی انتخاب بالشت
بطری آب معدنی رایگانحمام های خصوصی برای هر اتاق
دمپایی برای فضاهای اتاقتخت های بدون آلرژی
شبکه های جهانی برای تلویزیوناتو و میز اتو
روزنامه رایگانپرده های ضخیم

انواع اتاق های هتل تریپ بای ویندهام دبی

اتاق خانوادگی: تمام اتاق های خانوادگی یک تخت کینگ دو نفره به همراه مبل سوفا دارد. سیگار کشیدن در این اتاق ها ممنوع است. 2 عظیمسال و 2 کودک می توانند در این اتاق ها اقامت داشته باشند.

سوئیت وی دابلیو پی پریمیوم: 43 متر مربع مساحت و بعلاوه یک تخت دو نفره کینگ به همراه سوفا دارد.

سوئیت پریمیوم کینگ: 32 متر مربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ به همراه سوفا دارد. امکان اقامت 4 عظیمسال در این سوئیت وجود دارد.

اتاق تریپ تویین: دو تخت یک نفره برای اقامت دو عظیمسال دارد.

اتاق کینگ تویین: اگر این اتاق را رزرو کنید، دو تخت یک نفره دارد.

اتاق تریپل با تخت کینگ: یک تخت دو نفره کینگ عظیم و یک تخت یک نفره دارد.

اتاق کینگ فیتنس: 35 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ راحت دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

این هتل 4 ستاره تنها 30 کیلومتر از فرودگاه فاصله داشته و به راحتی قابل دسترسی است. این هتل مدرن در نزدیکی جاذبه های محبوب شهر مانند پارک عمار بیزینس (Emaar Business Park)، میکروسافت دبی (Microsoft Dubai) و روستای ویلیج (Knowledge Village) قرار گرفته است.

مونتگمری دبی: تا شما 3.5 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این مرکز تفریحی با تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.

برج العرب: تا این برج تنها 5 متر فاصله دارید که اگر حوصله پیاده روی داشته باشید می توانید 20 دقیقه ای خود را به آنجا برسانید وگرنه با تاکسی زودتر می رسید.

پالرک آبی آکواونچر: این پارک تفریحی هم در 6.8 کیلومتری این هتل 4 ستاره واقع شده که با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.

مرکز خرید امارات: تا هتل تقریبا 3.4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به این مرکز خرید مجذوب کننده می رساند.

مرکز خرید سیتی واک: این مرکز خرید در مسافت 15.2 کیلومتری واقع شده است که برای رسیدن به آن با تاکسی حدود 25 دقیقه زمان احتیاج دارید.

دبی مال: از دیگر مراکز تفریحی و خرید دبی است که تا شما 15.3 کیلومتر فاصله دارد.

فرودگاه بین المللی المکتوم: 23 کیلومتر فاصله هتل تریپ بای ویندهام دبی تا این فرودگاه است که به وسیله تاکسی یک ساعت این راستا طی می گردد.

فرودگاه دبی: تا این هتل 4 ستاره حدود 25 کیلومتر فاصله داشته که با 35 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی شارجه: 42.7 کیلومتر است که با تاکسی می توانید 50 دقیقه ای این راستا را طی کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، برج های آلبرشا، السیف خیابان 1

Al Saef 1 Street, Barsha Heights - Dubai - United Arab Emirates

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 961

به "هتل تریپ بای ویندهام دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تریپ بای ویندهام دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید