تورهای چین: نگرانی چین از دور زدن محدودیت اجرای بازی های رایانه ای

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رسانه های چین از وجود حفره ها و نقص های فنی خبر داده اند که دور زدن محدودیت اجرای بازی های ویدئویی را ممکن می نماید و لذا معتقدند باید حفره های یادشده شناسایی شده و این محدودیت ها به طور جدی رعایت شوند.

تورهای چین: نگرانی چین از دور زدن محدودیت اجرای بازی های رایانه ای

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین در ماه آگوست گذشته از اجرای قوانین تازه ای اطلاع داد که بر اساس آن هیچ فرد جوان و نوجوان زیر 18 سالی در این کشور حق ندارد بیش از سه ساعت در هفته را صرف اجرای بازی های ویدئویی کند. هدف از این کار مقابله با اعتیاد به بازی های ویدئویی دانسته شد. اما حالا معین شده بعضی جوانان این محدودیت ها را دور می زنند.

رسانه های چین می گویند کرایه و خرید و فروش حساب های کاربری متعدد برای اجرای بازی های آنلاین در این کشور رواج دارد و از این طریق افراد می توانند بدون افشای هویت واقعی خود با چند شناسه کاربری بازی های مدنظر خود را اجرا نمایند. بنابراین مقابله با این فرایند لازم است.

به نوشته روزنامه مردم ارگان رسمی حزب کمونیست چین، باید تمهیداتی اندیشیده گردد تا از خرید و فروش و کرایه دادن حساب های کاربری بازی های آنلاین به افراد زیر سن قانونی هم جلوگیری گردد. از سوی دیگر شرکت های بازی ساز هم باید مسئولیت های اجتماعی خود را انجام دهند تا نسل آینده به شکلی سالم تربیت گردد و زمینه توسعه مناسب صنعت بازی های ویدئویی هم به وجود آید.

علاوه بر این خانواده ها و مدارس هم باید محیطی راهنمایی گر را برای رشد سالم بچه ها و نوجوانان به وجود آورند و به خصوص والدین باید مراقب رعایت محدودیت های زمانی اجرای بازی های ویدئویی باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1053

به "تورهای چین: نگرانی چین از دور زدن محدودیت اجرای بازی های رایانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: نگرانی چین از دور زدن محدودیت اجرای بازی های رایانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید