نسخه تقلبی فال گایز به نام استامبل گایز اپ استور را تسخیر کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، بازی استامبل گایز (Stumble Guys) یک عنوان مشابه فال گایز (Fall Guys) است. این بازی تنها چند ماه بعد از عرضه فال گایز وارد بازار شد. در سال گذشته استامبل گایز موفقیت چندانی کسب نکرد. با اینحال اینطور که به نظر می رسد سال جاری سال درخشانی برای استامبل گایز بوده است. البته رایگان شدن فال گایز نیز در این موضوع بی تأثیر نیست.

نسخه تقلبی فال گایز به نام استامبل گایز اپ استور را تسخیر کرد

بازی استامبل گایز از زمان عرضه بیش از 163 میلیون بار دانلود شده است. همینطور اینکه حدود 22 میلیون دلار برای شرکت سازنده عایدی داشته که عملکرد بسیار خوبی است. همینطور اینکه در حال حاضر در صدر جدول فروش گوگل پلی آمریکا و انگلیس واقع شده است.

دقیقاً مانند فال گایز، در استامبل گایز نیز شما باید برای نفر اول شدن رقابت کنید. برای رسیدن به این جایگاه باید تعداد زیادی چالش را گذرانده و در سرانجام به عنوان نفر اول از خط سرانجام عبور کنید. در سرانجامی سال 2021 نیز ما شاهد عرضه این بازی برای کامپیوتر بودیم. در حال حاضر نسخه کامپیوتر نیز حدود 18 میلیون کاربر فعال دارد.

در ماه گذشته میلادی بازی استامبل گایز نزدیک به 33 میلیون بار دانلود شده است. این اندازه دانلود حدود 6.6 میلیون دلار برای شرکت سازنده عایدی داشته است. از طرفی در تاریخ 25 ژوئن بازی استامبل گایز بیش از 1.5 میلیون بار دانلود شده است. این به نوع خود یک رکورد به شمار میرود!

در اصل علت محبوبیت شدید استامبل گایز، رایگان شدن فال گایز برای کنسول های بازی بود. همین باعث شد تا این سبک بازی خواستار زیادی پیدا نموده و استامبل گایز که روی پلتفرم موبایل حضور دارد موفقیت زیادی کسب کند. نکته جالب اینجاست که بعد از رایگان شدن فال گایز، استامبل گایز از فروشگاه استیم نیز حذف شد.

شرکت سازنده بازی فال گایز به نام مدیاتونیک (Mediatonic) نقشه ای برای عرضه این بازی روی پلتفرم موبایل ندارد. به همین علت امکان عرضه آن روی فروشگاه های دیجیتال موبایل کم است. با اینحال امکان دارد که در آینده ما شاهد فال گایز روی موبایل باشیم. یکی علل عدم عرضه این بازی روی پلتفرم موبایل مشکل شرکت اپیک، صاحب مدیاتونیک، با اپل (Apple) است. به همین علت اگر هم فال گایز برای موبایل عرضه گردد، افراد زیادی به آن دسترسی نخواهند داشت.

منبع: Videogameschronicle.com

اپ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1310

به "نسخه تقلبی فال گایز به نام استامبل گایز اپ استور را تسخیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه تقلبی فال گایز به نام استامبل گایز اپ استور را تسخیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید