معرفی صندلی انتظار

به گزارش چه خبر آنلاین، به جز صندلی کارشناسی یکی از تجهیزات مهم که در هر ارگان و اداره ای اعم از دولتی و خصوصی به آن احتیاج است صندلی انتظار می باشد. این صندلی ها برای منتظرنشستن ارباب رجوع کاربرد دارد و به عنوان یکی از اجزای مهم در اماکن عمومی استفاده می گردد. در این مقاله در نظر داریم در رابطه با صندلی انتظار اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی صندلی انتظار

صندلی انتظار چیست ؟

نوعی از صندلی است که در مکان هایی مثل بیمارستان ها, فرودگاه ها, مرکز خرید, ادارات , بانک ها لازم و لازم است تا کاربران و ارباب رجوع منتظر ارائه خدمات روی آن بنشینند.این مدل صندلی ها باید به میزان ای قیمت مناسب باشد تا بتوان تعداد بالا از آن خریداری کرد بعلاوه باید حمل راحتی داشته باشد و با دارا بودن تشک در صورت لزوم راحتی و آسایش زیادی برای ارباب رجوع فراهم کند. اگر از این صندلی ها برای مکان های پر ازدحام استفاده می کنید بهتر است در نظر داشته باشید بدون تشک استفاده گردد تا احتمال پارگی و صدمه تماشا آن ها به حداقل برسد.

کاربرد صندلی انتظار

مراکز اداری دولتی و خصوص

صرافی ها و بانک های خصوصی و دولتی

مراکز تفریحی و خرید و حتی فروشگاه های زنجیره ای

مراکز حمل و نقل و تمامی ایستگاه های مترو,قطار, اتوبوسی و فرودگاه ها

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و به طور کلی مراکز آموزشی

مراکز درمانی شامل درمانگاه ها و بیمارستان ها

به طور کلی صندلی انتظار باید به عنوان ابزاری جهت آسایش و راحتی ارباب رجوع در مکان های عمومی و پر ازدحام می باشند. گاهی ایستادن در صف های طولانی به مدت زیاد در مراکز عمومی بسیار سخت و آزار دهنده است. وجود صندلی انتظار به ارباب رجوع یاری می نماید تا بتواند در نوبت صبر کند بدون اینکه خسته گردد و یا دچار درد در قسمت پاها و کمر گردد.

قسمت های مختلف صندلی انتظار

صندلی انتظار از سه قسمت اصلی ساخته شده است: پایه, فریم یا اسکلت و بخش اصلی صندلی .

پایه: صندلی های انتظار معمولا پایه هایی از جنس فلز یا پلاستیک دارند و برای مقاومت و استحکام بالاتر پایه به صورت چهارتایی می باشد. برخی پایه ها چرخدار هستند که حمل و نقل صندلی را آسان تر می نمایند .

اسکلت یا فریم: فریم از اساسی ترین بخش های صندلی است که صندلی روی آن نصب میگردد.اسکلت از فلز ساخته شده و طرح کلاسیک و ساده ای دارند. این قسمت باید قابل حمل باشد و جابه جایی آن به راحتی صورت می گیرد.

بخش اصلی صندلی این قسمت برای نشستن به گونه ای طراحی شده است که جنس آن از چرم یا پارچه و یا فوم و پلاستیک ساخته شده است که شامل کفی , پشتی و دسته می باشد.

برخی از مدل های صندلی انتظار به گونه ای طراحی شده است که کفی و پشتی آن به صورت جداگانه قابل تنظیم است و این راحتی بیش تری برای کاربران تامین می نماید. جهت آسایش و راحتی کاربران ویژگی هایی مثل قابل تنظیم بودن پشتی بلند و تشک و بالتشک طراحی شده است.

انواع مختلف صندلی انتظار

صندلی های ارباب رجوع یا همان انتظار در طرح ها و تنوع رنگ قابل دسترس می باشند. در اینجا به مدل های معروف آن اشاره می کنیم:

صندلی ارباب رجوع اداری

این صندلی ها برای دفاتر و محیط های اداری طراحی شده اند و دارای نشیمن بزرگ هستند و معمولا به صورت مبلی هستند و برای دفاتر املاک نیز استفاده می شوند. این صندلی ها به آرام لوله ای هم معروفند و طراحی ساده و قیمت بسیار مناسبی دارند.

صندلی کنفرانسی

یکی از انواع صندلی انتظار که در مراکز اداری استفاده می شوند صندلی کنفرانسی است استفاده بیش تر این صندلی ها برای پشت میز کنفرانس است ولی بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی از صندلی کنفرانس با پایه یو به عنوان صندلی ارباب رجوع یا انتظار استفاده می نمایند و بسیار رضایمند هستند. این صندلی ها پشتی و ارتفاع کوتاه تری نسبت به صندلی مدیریتی دارند.

صندلی رستورانی

یکی از انواع صندلی انتظارها صندلی های چهارپایه رستورانی است که در کافه ها و رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرند قیمت مناسبی دارند و راحت و شیک هستند.

صندلی فضای باز

این صندلی ها همانطور که از نامش پیداست برای فضای باز و غیر مسقف طراحی شده است و از چوب و فلز برای طراحی آن استفاده شده و نسبت به شرایط محیطی و آب و هوایی مقاومت بالایی دارند.

صندلی مترویی

این صندلی ها که در ایستگاه های مترو و اتوبوس مورد استفاده قرار می گیردو برای افرادی که منتظر اتوبوس و مترو هستند گذاشته شده اند بسیار راحت و مناسب هستند و به علت نداشتن تشک چرمی احتمال خرابی آن پایین است و تمیز کردن آن به آسانی صورت می پذیرد.

صندلی فرودگاهی

یکی از پرکاربردترین صندلی های انتظار نوع فرودگاهی است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی هم استفاده می گردد. این صندلی های انتظار به صورت ردیفی دونفره, سه نفره ,چهارنفره و پنج نفره با توجه به فضای موجود استفاده می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نکات طلایی در هنگام خرید صندلی انتظار

به کیفیت ساخت آن توجه گردد

قابلیت تحمل وزن بالا و فشار را داشته باشد

راحت باشد و عمق و عرض و ارتفاع استاندارد داشته باشد

به ظرفیت آن توجه داشته باشید

از خستگی و درد هنگام نشستن طولانی مدت جلوگیری گردد

به قیمت آن ها توجه کنید صندلی کده برترین و با کیفیت ترین صندلی های انتظار را با تخفیفات ویژه اختیار شما قرار می دهد. صندلی های انتظار چند نفره گزینه خوبی برای فرودگاه ها سالن های انتظار سینما و تئاترها می باشد.

مقایسه قیمت صندلی های انتظار

صندلی انتظار یا ارباب رجوع قیمت های مختلفی دارند که این صندلی ها بر اساس جنس , کیفیت , طراحی و سایز قیمت های متفاوتی دارند. بعلاوه برند و داشتن ضمانت نامه در قیمت این صندلی ها موثر است.

نتیجه گیری

برای مقایسه قیمت صندلی های انتظار می توانی به صندلی کده مراجعه کنید و برترین کیفیت صندلی با قیمت مناسب بخرید. شما می توانید انواع صندلی های انتظار را در صندلی کده مشاهده کنید. برای تماشا انواع صندلی میتوانید به وب سایت صندلی کده به آدرس sandalikade.ir مراجعه کنید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1547

به "معرفی صندلی انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی صندلی انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید