مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای عظیم و بلند در منزل

به گزارش چه خبر آنلاین، انتخاب مدل کاغذ دیواری جدید یکی از بهترین راهکارها برای آوردن رنگ ها و بافت های متنوع و پیچیده به داخل دکوراسیون منزل است. هر چند باید بدانید دقیقا چه کاغذ دیواری ای مناسب دکوراسیون شما خواهد بود تا آن تاتیر گذاری مورد نظر را بر زیبایی منزلتان بگذارد. توجه داشته باشید که مدل های مختلف کاغذ دیواری هر کدام احساس و جلوه بصری متفاوتی را نسبت به یکدیگر در محیط ایجاد می نمایند. برای مثال کاغذ دیواری هایی که از طرح ها و الگوهای عظیم و درشت استفاده می نمایند می توانند اتاق را از اندازه واقعی خود کوچکتر نشان دهند در نتیجه اینگونه الگوها بیشتر مناسب اتاق های عظیم هستند تا بنوعی حس صمیمی بودن و گرمی را به دکوراسیون اتاق ببخشند.

مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای عظیم و بلند در منزل

اما عکس قضیه بالا برای کاغذ دیواری هایی با الگو و بافت های کوچکتر نیز صادق است. به عبارت دیگر کاغذ دیواری هایی که از الگوهای کوچک استفاده می نمایند بیشتر مناسب فضاها و اتاق های کوچک هستند زیرا حس عظیمی و وسعت به محیط می دهند.نکته دیگری که در عظیم یا کوچکتر شدن فضا توسط کاغذ دیواری ها نقش اساسی دارد رنگ آنهاست. بطور کلی کاغذ دیواری هایی که به رنگ روشن هستند فضا را عظیمتر و مدل هایی که از رنگ تیره در خود استفاده می نمایند فضا را کوچک تر جلوه می دهند.

البته همانطور که در مطالب پیشین گفتیم می توانید طرح هایی برجسته و غیر معمول نیز با استفاده از کاغذ دیواری ها بوجود بیاورید. برای مثال می توانید یک دیوار بخصوص از خانه را انتخاب نموده و آنرا با کاغذ دیواری دلخواه خود بپوشانید در حالی که دیوارهای کناری کاملا خالی و ساده هستند. یا می توانید یک قسمت از دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید و با فریم دریافت دور آن، یک تابلو هنری در دیوار اتاق خود بوجود آورده باشید، تابلویی به همان زیبایی اما با هزینه کمتر. در شکل های زیر جدیدترین طرح ها و بافت های استفاده شده در کاغذ دیواری ها را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 474

به "مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای عظیم و بلند در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای عظیم و بلند در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید