معرفی دکوراسیون با مبلمان آرت دکو و مدل های دیدنی این سبک

به گزارش چه خبر آنلاین، در دهه 1920، دکوراسیون داخلی و مبلمان آرت دکو در ایالات متحده و در سراسر اروپا، به عنوان سبک تعریف کننده زمان، شکوفا شد. این سبک با به روزرسانی مد، شیوه زندگی و آزادی تازه ای که در خودبیانی ایجاد شد، معرفی شده و به یکی از جالب ترین سبک های دکوراسیون قرن تبدیل شد. اگرچه محبوبیت آن در دهه های بعدی شاهد رواج کمتری بود، اما جذابیت سبک آرت دکو مانند اثری بزرگ در طراحی های هندسی معاصر تاثیر بسزایی گذاشت. تا به امروز، ایده های مبلمان آرت دکو و الگوهای هندسی تزئینی، همچنان در بین طراحان داخلی و مشتریان، به طور یکسان رواج دارد.

معرفی دکوراسیون با مبلمان آرت دکو و مدل های دیدنی این سبک

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آرت دکو در حدود سال 1925 در آمریکا به شهرت رسید و منبعی برای الهام بخشی هنری، برای بسیاری از طراحان برجسته داخلی و مد بود و در خاتمه با تسلط بر بسیاری از دنیا به عنوان سبک طراحی قطعی آن موقع خاتمه یافت. امروزه یکی از شیوه های مدرن و شیک برای دکوراسیون هر اتاق این است که آن را با نکات برجسته ای از عناصر آرت دکو پیش ببرید. بنابراین، ارائه ظاهر مجزا و در عین حال مجلل و پر از شخصیت به یک اتاق، در کنار متریال های زیبا و ترکیبی از رنگ های غنی، آن را یه یکی از بهترین سبک های داخلی دکوراسیون تبدیل می نماید.

مبلمان آرت دکو در سال های اخیر

در سال 2019، علاقه مندان به آرت دکو احساس و نگاه این جنبش تأثیرگذار بصری و طراحی را بازتعریف نموده اند. بنابراین اگر عاشق بازتعریف این سبک دلپذیر در طراحی داخلی خانه خود بوده و به دنبال مقرون به صرفه ترین راه هایی برای آوردن مبلمان آرت دکو برای ایجاد یک نمای یکپارچه به منزل خود هستید، این یک روش مدرن برای به روز شدن است. باید نشانه های طراحی را به عنوان نقطه آغاز در نظر بگیرید. اگر دکوراسیون برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه شما باشد، الگوی مبلمان آرت دکو می تواند در هر فضایی به خوبی جای بگیرند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما یاری می نماید تا از سبک دکوراسیون مبلمان آرت دکو الهام بگیرید.

بهترین ورزش برای لاغری سریع (تکنیکهای 2020) روزی 10 دقیقه

نمایش آثار هنری در کنار مبلمان آرت دکو

با نصب نقاشی های برجسته رنگ و روغن، جواهرات تزئینی و عناصر مجسمه ای مانند لامپ های تزئینی رومیزی، بر احساس غنی مبلمان آرت دکو خود تأکید کنید. این عناصر در حقیقت امضاء دهه های 1920 و 1930و از ویژگی های شاخص طراحی داخلی هستند که همچنان در هر خانه ای به زیبایی و لایه لایه پرداخته می شوند. بهترین راه برای ایجاد یک دکوراسیون آرت دکو در خانه شما، آمیختن طرح و سبک های مبلمان مد روز، با مواد مدرن برای ایجاد یک سبک جدید و تزئین شده در این دکوراسیون هنری است.

نقوش و الگوهای زیبا و متقارن و گرافیکی زیبا و دلپذیر در قلب تمام ایده های مبلمان آرت دکو سال جدید قرار دارند؛ زیرا حس مسحور کننده ای از زیبایی شناختی را به شما قرض می دهند.

نوسازی دکوراسیون مبلمان آرت دکو برای خانه

فقط به دلیل اینکه ظاهر آرت دکو بسیار مجلل است، به این معنی نیست که شما نتوانید از سبک ارزان قیمت مبلمان آرت دکو برای نوسازی دکوراسیون هر اتاقی در خانه خود، با حس جذابیت بهره ببرید. یادتان باشد که ظاهر این سبک تزیینی، فقط مختص خانه های قدیمی تر نیست؛ زیرا خانه های جدیدتر نیز با ظاهری یکپارچه و با الهام از ایده های دهه 1920 می توانند به روز شوند. نکته اصلی برای به دست آوردن ظاهر مناسب، در یافتن بهترین مواد و عناصر تزئینی است که ضمن آشکار ساختن روح خلاقانه دکوراسیون، ظاهری مدرن و پیشرفته به وجود بیاورند.

اگر شما مبلمان خود را با بودجه محدود در نظر گرفته اید، باید مواد مدرن و در عین حال آزمایش شده را برای ایجاد و برانگیختن جذابیت دکوراسیون آرت دکو در نظر بگیرید. ترکیبی از سبک های تزیین رِترو و هالیوود رجنسی، که با طرح های معاصر همخوانی داشته باشند، باعث می شوند تا خانه شما احساس یگانه بودن خاصی داشته باشد و بی نظیر به نظر برسد.

معرفی 39 مدل بهترین گن لاغری و ساعت شنی [ پر فروش ] قیمت خرید

مصالح مبلمان آرت دکو

در دهه 1920، مبلمان آرت دکو کلاسیک، با چوب های سختی از قبیل آبنوس، افرا، گردو و زبان گنجشک ساخته می شدند. در اواخر دهه 1920، چوب های خارجی به دلیل جنگ کمیاب شده و شامل جیره بندی های سخت شدند. این همان زمانی است که چوب های با طرح گرافیکی گورخر، به یک عنصر محبوب دکوراسیون آرت دکو برای بیشتر مبلمان های مدرن تبدیل شد. امروزه مواد به کار گرفته از چوب هایی مانند کالاماندر و نخل می باشند.

40 مدل آینه قدی پایه دار مناسب اتاق خواب و ورودی منزل

منبع: اتاق
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 279

به "معرفی دکوراسیون با مبلمان آرت دکو و مدل های دیدنی این سبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دکوراسیون با مبلمان آرت دکو و مدل های دیدنی این سبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید