فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت 2 سال اعتبار دارد

به گزارش چه خبر آنلاین، طبق اعلام وزارت بهداشت، لیست دانشگاه های مورد تایید خارج از کشور سال تحصیلی 2022-2021 در رشته های علوم پزشکی برای سال تحصیلی 2023-2022 هم دارای اعتبار است.

فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت 2 سال اعتبار دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرکز خدمات آموزشی شرایط تایید لیست دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رشته های مرتبط با علوم پزشکی را بیان کرد.

با آنالیز های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرو مصوبه شورایعالی ارزشیابی، اعتبار لیست دانشگاه های مورد تایید، دو ساله اعلام می گردد؛ بنابراین لیست دانشگاه های مورد تایید خارج از کشور اعلام شده برای سال تحصیلی 2022-2021، برای سال تحصیلی 2023-2022 هم در رشته های مرتبط با علوم پزشکی دارای اعتبار است.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید نموده است که از سال تحصیلی 2022-2021 و بعد از آن، زمان آغاز به تحصیل در دوره اصلی، ملاک مورد تایید بودن دانشگاه است.

معیار آغاز به تحصیل، تاریخ ویزای معتبر، تاریخ خروج از کشور و تاریخ حضور و شرکت در کلاس های دوره اصلی، مطابق با برنامه سال تحصیلی دانشگاه مربوطه است.

بعلاوه کالج های وابسته به دانشگاه اصلی ذکر شده در لیست و شعب آن در سایر کشور ها مورد تایید نبوده و مدارک صادره از آن ها قابل ارزشیابی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1045

به "فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت 2 سال اعتبار دارد" امتیاز دهید

3 کاربر به "فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت 2 سال اعتبار دارد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت 2 سال اعتبار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید