قاسمپور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می روم، زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم

به گزارش چه خبر آنلاین، ملی پوشان اوزان 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد شرایط تیم اعزامی به جهانی را خوب توصیف کرده و از انگیزه های شان برای کسب مدال می گویند.

قاسمپور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می روم، زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم

به گزارش خبرنگاران، کامران قنام پور درباره تمریناتش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، نام کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات را برای مسابقات جهانی پیگیری می کنیم. وزنم برای 92 سبک است، اما خیلی توجهی به این موضوع نمی کنم و تلاش می کنم کشتی خودم را بگیرم.

وی درباره اینکه ایرانی کشتی گرفتن او همه را به وجد می آورد، شرح داد: مردم به من لطف دارند، سعی می کنم بهترین کشتی ها را در وزن تازه بگیرم و با مدال خوشرنگ جواب عزیزان را بدهم.

قنام پور درباره اینکه آیا برنامه ای برای تغییر وزن، بازگشت دوباره به 86 کیلو و یا کوچ به وزن المپیکی 97 کیلو دارد، گفت: همیشه سعی کردم مرحله به مرحله پیش بروم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

امیرحسین زارع ملی پوش سنگین وزن کشورمان هم گفت: بعد از المپیک استراحت کوتاهی داشتیم، تمرینات را با کادر تازه پیگیری کردیم و امیدوارم بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

وی که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد، درباره اینکه فاصله المپیک و مسابقات جهانی کم بود، چطور خودت را به مسابقات رساندی، یادآور شد: بعد از ورود به اردو تست هایی از ما گرفته شد تا ما را بسنجند و بر اساس آن برنامه بدهند. همدلی خوبی بین بچه ها برقرار است و امیدوارم در مسابقات جهانی هم به نتایج خوبی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1017

به "قاسمپور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می روم، زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: در کشتی مرحله به مرحله پیش می روم، زارع: بعد از المپیک خیلی زود کارم را شروع کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید