فواید استفاده از تلفن هوشمند در طول سفر

به گزارش چه خبر آنلاین، تلفن های هوشمند بخش قابل توجهی از زندگی روزمره ما را به خود اختصاص داده اند. اما در کنار مشکلاتی که این دستگاه ها ایجاد نموده اند، مزایایی نیز دارند. در این مقاله از خبرنگاران به معرفی اپلیکیشن هایی می پردازیم که برای تلفن های هوشمند عرضه شده اند و باعث می شوند سفری شیرین تر داشته باشیم.

فواید استفاده از تلفن هوشمند در طول سفر

فهرست لوازم سفر تان شامل چه مواردی می گردد؟ همه افراد پیش از سفر فهرستی از ملزوماتشان را آماده می نمایند که شامل پاسپورت، پول مورد احتیاج برای سفر و ملزوماتی است که باید در چمدان جای داد. اما در حال حاضر تلفن های هوشمند نیز یکی از ضروری ترین وسایلی هستند که حتما باید در طول سفر آن ها را به همراه داشته باشیم.

مسافران امروزی هوشمندانه تر سفر می نمایند و می دانند که برای سفر به کشوری دیگر باید نکات موجود را رعایت نمایند. اپلیکیشن های مختلفی در زمینه گردشگری و سفر منتشر شده اند که مسافران به وسیله آن ها می توانند تجربه بهتری از سفر داشته باشند و از اتفاقات ناگوار تا حد زیادی جلوگیری نمایند. پس اگر در سفر هایتان از اپلیکیشن های مختلف این حوزه استفاده نمی کنید باید بگوییم که تا به امروز سختی بیشتری در سفر هایتان کشیده اید. اما جای نگرانی نیست. در ادامه این مقاله از خبرنگاران به معرفی اپلیکیشن هایی می پردازیم که می توانند تلفن هوشمندتان را تجهیز نمایند تا از ابتدا تا انتهای سفرتان خوشآیند باشد.

یافتن پرواز با قیمتی مناسب

در دنیای آنلاین امروزی گزینه های بسیار زیادی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو محل اقامت وجود دارد. اما از بین این گزینه ها که تعدادشان نیز بسیار زیاد است، یافتن برترین مورد هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ آسایش کار نسبتا سختی است. اما اپلیکیشن Cheapflight می تواند کاربران را در این خصوص بسیار کمک کند. تنها کافی است که از هر جای دنیا که هستید، مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب کنید و سپس با لمس دکمه جستجو به مقرون به صرفه ترین بلیط های هواپیمایی موجود دسترسی پیدا کنید. در واقع این اپلیکیشن تمام کار های سخت پیدا کردن مقرون به صرفه ترین پرواز را انجام می دهد و برترین گزینه برای تاریخ مورد نظرتان را در اختیارتان می گذارد. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و انتخابی بسیار مناسب برای افرادی به شمار می رود که علاقه بسیار زیادی به سفر کردن دارند و مایل هستند که با کمترین قیمت به مقصد مورد نظرشان برسند.

ورود به فرهنگ محلی

همه ما می دانیم که سفر به پاریس و رم تنها به برج ایفل و کولوسئوم خلاصه نمی گردد. اغلب افراد علاقه دارند که در جریان سفرشان به شهر ها و کشور های مختلف از فرهنگ مردم آنجا نیز آگاه شوند. اما بدون شک سفر به کشور های خارجی به علت عدم آشنایی کامل با آن ها باعث می گردد که به سادگی نتوان به درون فرهنگ مردمشان وارد شد. Like A Local نام اپلیکیشنی است که سعی می نماید مسافران را تبدیل به یک شهروند در آن منطقه کند و اطلاعات بسیار زیادی را در مورد شیوه زندگی و سرگرمی و خوراک مردم منطقه در اختیار کاربران قرار می دهد. نکته جالب در مورد این اپلیکیشن نیز آفلاین بودن آن است که به کاربران این امکان را می دهد در هر نقطه ای از دنیا به اطلاعات موجود در برنامه دسترسی داشته باشند.

یافتن برترین مکان برای استراحت

موضوع اقامت در طول سفر مسئله بسیار مهمی است که همه مسافران باید به آن توجه داشته باشند. البته این موضوع گاهی تبدیل به دغدغه مسافران نیز می گردد. زیرا یافتن برترین هتل و البته برترین قیمت موجود کار نسبتا سختی است و باید بین هتل های مختلف بگردید تا گزینه مناسبی را پیدا کنید. اما ضروری است بدانید که یافتن برترین قیمت برای محل اقامت نیز همچون یافتن مقرون به صرفه ترین پرواز کار بسیار ساده ای است. اپلیکیشن Cheapflight که در فوق به معرفی آن در زمینه خرید بلیط هواپیما پرداختیم امکان یافتن برترین پیشنهاد های روز هتل ها را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما Cheapflight تنها گزینه موجود نیست و سرویس های مشابه دیگری نیز وجود دارند که در این بین می توان به Airbnb اشاره نمود. این سرویس گزینه های بسیار مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد که از این جمله می توان به پیشنهاد ویژه هتل ها و خانه های اشتراکی اشاره نمود. گفتنی است که خانه های اشتراکی به خانه هایی اطلاق می گردد که صاحبان آن ها خانه را در اختیار مسافرین قرار می دهد تا شب را در آن جا سپری نمایند.

مشغول بودن در طول سفر

سفر کردن کار بسیار هیجان انگیزی است. اما اگر صادق باشیم بخشی از سفر ها طولانی و کسل نماینده است و این موضوع به خصوص زمانی که محل مورد نظر عجیب و غریب باشد بیشتر به چشم می خورد. پس در چنین شرایطی ضروری است با استفاده از کار هایی بتوانید زمان تان را سپری نمایند. اپلیکیشن های بسیار زیادی برای سپری کردن زمان منتشر شده اند که یکی از کاربردی ترین آن ها Candy Crush Saga است. این بازی اگرچه تاحدودی قدیمی شده اما همچنان شیرین است و می تواند مدت زمان زیادی مشغولتان کند.

به وسیله موسیقی با محیط هماهنگ شوید

بسکمک از افراد در طول سفر و ماجراجویی به موسیقی گوش می نمایند. اما بهتر است که در سفر ها به موسیقی هایمان نیز رنگ بوی تازه ای ببخشیم و به آهنگ های محلی آن منطقه گوش کنیم. این کار باعث می گردد که بیشتر غرق در فرهنگی شویم که به سفر نموده ایم.

همان طور که در این مقاله از خبرنگاران مطالعه کردید، با بعضی اپلیکیشن هایی که می توانند در طول سفر مفید باشند آشنا شدیم. اما باید اشاره کنیم که اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله تنها برنامه های موجود در حوزه گردشگری نیستند. ما در خبرنگاران هر دوشنبه و پنجشنبه مجموعه مقالاتی را با عنوان سفر اپ منتشر می کنیم که موضوع کلی آن ها معرفی اپلیکیشن های حوزه گردشگری است. پس اگر مایل به مطالعه این مقاله ها هستید به لینک زیر مراجعه کنید:

منبع: کجارو / mashable.com
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1178

به "فواید استفاده از تلفن هوشمند در طول سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید استفاده از تلفن هوشمند در طول سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید