صدور 137 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیر کل استاندارد استان گفت: پارسال 120 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 17 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادشده است

صدور 137 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین، سیروس صارمی، مدیر کل استاندارد استان گفت: پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون فرآورده های فراوریی در کمیته های علائم برگزار شده در سال گذشته با صدور 17 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده روغن پایه، کشمش بی دانه، خودروی آتشنشانی، بلوک کف پوش بتنی، مایع دستشویی و ترانسفورماتور جریان و 120 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در صنعت غذایی، ساختمانی، مکانیک و شیمیایی موافقت شد.

مدیر کل استاندارد قزوین اظهار داشت: صدور و تمدید این پروانه ها حاصل بیش از پنج هزار بازرسی و نمونه برداری از واحد های فراوریی در یک سال گذشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کیفیت کالا های فراوری داخل، مهمترین شاخص ارزیابی محصول است، سال گذشته 119 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز ابطال شد.

صارمی تاکید نمود: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق بر روی کالا های مربوطه جرم محسوب می گردد، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحد های فراوریی مذکور افزایش می یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 830

به "صدور 137 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 137 پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید