زیباترین صحنه های غروب آفتاب در آسیا که تماشای آن مجانی است

به گزارش چه خبر آنلاین، غروب آفتاب یکی از زیباترین صحنه های طبیعت است که تماشای آن برای هر فردی لذت بخش است. تماشای غروب آفتاب رایگان است و هر فردی در هر جای دنیا می تواند آن را مشاهده کند.

زیباترین صحنه های غروب آفتاب در آسیا که تماشای آن مجانی است

تابه حال چند بار به تماشای غروب آفتاب رفته اید؟ تا به امروز چند بار در مکانی خاص غروب آفتاب را دیده اید؟ بدون شک غروب آفتاب از زیباترین جلوه های طبیعت است که همه ما از تماشای آن لذت می بریم. تماشای این صحنه در بعضی مکان های خاص مثل ساحل بسیار لذت بخش است. در این مقاله به سراغ زیباترین صحنه های غروب آفتاب در قاره آسیا رفته ایم که بسیار خاص و منحصربه فرد هستند و برای تماشای این صحنه های زیبا نیازی به پرداخت پول ندارید، کافی است به شهرها و مکان های خاصی سفر کنید.

معبد طلایی، هند

معبد طلایی یا دربار صاحب زیارتگاه اصلی پیروان آئین سیک است، این پرستشگاه در شهر امریتسار در استان پنجاب هند قرار گرفته است. این پرستشگاه را چهارمین پیشوای مذهبی سیک ها، گورو رام داس بنیان نهاد. دربار صاحب در بین سیک های سرتاسر جهان، مکانی زیارتی محسوب می گردد و این معبد برای سیک ها مکانی مقدس به شمار می رود، زیرا گورو جاودانه این آئین، کتاب گورو گرانت صاحب در آن نگهداری می گردد؛ این کتاب، کتاب مقدس آئین سیک و یازدهمین گورو به شمار می رود.

جدا از قداست این معبد، تماشای غروب آفتاب در منظره معبد یکی از زیباترین منظرههای جهان است. تابش نور نارنجی رنگ و تلالو تصویر معبد طلایی در آب جلوه ای زیبا ساخته که هر انسانی را مجذوب می نماید.

پل یو بین، میانمار

بعضی منطقه ها در جهان برای عکاسی ضد نور بسیار مناسب هستند که یکی از این مکان ها پل یو بین در میانمار است. این پل به عنوان طولانی ترین پل چوبی جهان شناخته شده است و هرساله عکاس های زیادی برای ثبت عکس های زیبا به این منطقه می آیند.

خلیج مانیل، فیلیپین

خلیج مانیل بندرگاهی طبیعی در کشور فیلیپین است که در جزیره لوزون قرار گرفته است. این خلیج زیبا در موقعیت استراتژیک در اطراف شهر مانیل مرکز فیلیپین دروازه تجارت کشورهای همسایه با این کشور است. بدون شک یکی از زیباترین منظره های طبیعی در فیلیپین تماشای غروب آفتاب از ساحل خلیج مانیل است. ساحل هرساله میلیون ها بازدیدکننده را به فیلیپین جذب می نماید و این خلیج قطب گردشگری مهمی در فیلیپین است.

سارانگکوت، نپال

سارانگکوت ناحیه ای در منطقه کاسکی نپال است. در اطراف این منطقه رودخانه و کوهی زیبا قرار گرفته است. تماشای غروب آفتاب در قله کوه پوشکارا بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی نپال است.

شرق تسیم شا تسوی، هنگ کنگ

تسیم شا تسوی محله ای معروف در شرق هنگ کنگ است که خیابانی به نام خیابان ستارگان دارد. در این خیابان ستاره های افراد مشهوری مانند جت لی و جکی چان گذاشته شده است. جایگاه هایی در پیاده روهای این محله قرار گرفته است که رهگذران می توانند بر روی آن ها بنشینند و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرند.

ساختمان شهرداری توکیو، ژاپن

ساختمان شماره 1 شهرداری توکیو در سال 1991 میلادی افتتاح شده و در آن موقع عنوان بلندترین ساختمان ژاپن را از آن خود نموده است. این ساختمان در حال حاضر بعد از ساختمان توکیو میدتاون (248 متر) در آکاساکا، عنوان دومین ساختمان بلند توکیو را دارد و دارای 45 طبقه و 243 متر ارتفاع است. شهرداری توکیو به وسیله کنزو تانگه طراحی شده و هزینه ساخت آن 1569 میلیارد ین بوده است.

تماشای غروب آفتاب از منظره این ساختمان بسیار زیبا است و افراد محلی به تماشای این صحنه عادت دارند.

ساحل جیمباران، بالی

ساحل جیمباران در بالی یکی از زیباترین سواحل جهان است. اگر روزی به این ساحل سفر کردید، علاوه بر امتحان کردن غذاهای دریایی رستوران های مجاور آن، تماشای غروب آفتاب از منظره ساحل را نباید فراموش کنید. ماهی مرکب های رستوران های ساحل جیمباران بسیار محبوب است.

دریاچه غربی، چین

سو شی شاعر چینی قرن 11 در بسیاری از اشعار خود از زیبایی دریاچه غربی چین سخن گفته است. به راستی که این دریاچه بسیار زیبا است و تماشای غروب آفتاب از این دریاچه بسیار لذت بخش است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1224

به "زیباترین صحنه های غروب آفتاب در آسیا که تماشای آن مجانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین صحنه های غروب آفتاب در آسیا که تماشای آن مجانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید