زنجان از سال 90 تا کنون پیروز به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده است

به گزارش چه خبر آنلاین، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، زنجان از سال 90 تا کنون پیروز به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده است.

زنجان از سال 90 تا کنون پیروز به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده است

سید سعید صفوی اضافه نمود: بیشترین آثار دریافتی مهر اصالت ملی در زمینه ملیله است که 45 اثر را شامل می گردد.

وی با بیان اینکه در بخش بین المللی نیز 9 اثر از 11 اثر انتخابی ملیله بوده، افزود: این اداره کل در حوزه صنایع دستی و برای توسعه و ترویج رشته های مختلف صنایع دستی برنامه های مختلفی را مورد توجه قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: در زمان حاضر جمع آوری آثار صنایع دستی برای دریافت مهر هنرمندان زنجانی ادامه دارد و علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم می توانند تصویر و فیلم 2 نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به معاونت صنایع دستی استان ارسال نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان زنجان ادامه داد: برای هدایت هرچه بیشتر شرکت نمایندگان، بخش ویژه ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس zanjan.mcth.ir اختصاص یافته و نمونه برگه های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه رویداد مهر اصالت هر 2 سال یک بار برگزار می گردد، گفت: شاخص های اصلی ارزیابی در این داوری اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط زیست و مسئولیت حقوق اجتماعی از جمله پیش شرط های ارسال آثار است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1500

به "زنجان از سال 90 تا کنون پیروز به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان از سال 90 تا کنون پیروز به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید