رندرهای رسمی گلکسی واچ 7 و بادز 3 سامسونگ فاش شد

به گزارش چه خبر آنلاین، سامسونگ در تاریخ 20 تیر از جدیدترین محصولات خود رونمایی می نماید و در کنار گوشی های تاشو، قرار است ساعت های هوشمند، هدفون و حلقه هوشمند هم معرفی گردد. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور که رندرهای رسمی گلکسی واچ 7، واچ اولترا و بادز 3 را منتشر نموده، می توانیم با خیال راحت به جزئیات طراحی این محصولات بپردازیم.

رندرهای رسمی گلکسی واچ 7 و بادز 3 سامسونگ فاش شد

گلکسی واچ اولترا، محصول تازه سال جاری است که شکل منحصر به فردی شبیه مربع با گوشه های منحنی دارد و به طور قابل توجهی متمایز است. زمانی که برای اولین بار تصاویر لو رفته از این ساعت با بدنه مربعی و لبه نمایشگر گرد را دیدیم، کمی عجیب به نظر می رسید. اما در این رندرهای تازه، طراحی آن در واقع بسیار زیبا به چشم می خورد.

این ساعت با یک بند نارنجی و سه دکمه برجسته نشان داده شده است که حالتی شبیه به اپل واچ اولترا القا می نماید. واضح است که سامسونگ در اینجا تا حدی از اپل الهام گرفته. هنوز تمام جزئیات مربوط به ویژگی های مدل اولترا را در اختیار نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که گلکسی واچ اولترا با قیمتی در حدود 700 دلار عرضه خواهد شد.

حالا باید به سراغ گلکسی بادز 3 برویم. همانطور که می بینید، سامسونگ می خواهد مثل اپل، بین بادز 3 و بادز 3 پرو تمایز ایجاد کند. یکی از این مدل ها، به احتمال زیاد بادز 3 پرو، همچون ایرپاد پرو، دارای سری سیلیکونی برای قسمت داخلی گوش است، در حالی که بادز 3 استاندارد، مانند ایرپاد معمولی، طراحی بدون سری سیلیکونی را ارائه می دهد. این هدفون ها در دو رنگ نقره ای/خاکستری و سفید نشان داده شده اند. در نگاه اول، رنگ سفید آن کمی شبیه به ایرپاد به نظر می رسد، اما بعضی تفاوت های کلیدی وجود دارد. بدنه آن ها به جای استوانه ای بودن، زاویه دار است و هر دو گوشی برای تمایز چپ و راست، دارای نشانگرهای آبی و نارنجی هستند.

بعلاوه کیس شارژ هم تغییر نموده است و حالا از طراحی عمودی مشابه ایرپاد استفاده می نماید. انتظار می رود هر دو مدل گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمایند و دارای گواهی IP باشند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1403 بروزرسانی: 8 تیر 1403 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1520

به "رندرهای رسمی گلکسی واچ 7 و بادز 3 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی گلکسی واچ 7 و بادز 3 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید