رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فقر و بیکاری زیبنده استانی هم چون چهارمحال و بختکمک نیست، گفت: باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری از این استان باشیم.

رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی 19 خردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، اظهار کرد: این قشر جزء مفاخر استان و کشور محسوب می شوند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: طبیعت بکر، زمینه های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد از جمله ظرفیت های این استان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، برای توسعه و حل مسائل به این استان نگاه ویژه می شود.

رئیسی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از اهداف سفر های استانی است، توضیح داد: در این سفر نگاه ویژه ای به پروژه های نیمه تمامی که سال هاست موجب رنجش مردم شده است، می شودد.

رئیس جمهور با اشاره به پروژه های آبرسانی نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری، مطرح نمود: برنامه ریزی شده است تا این پروژه ها تا سرانجام سال به بهره برداری برسند، اعتبارات خوبی نیز برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در جلسه شورای اداری مصوبات سفر به اطلاع مردم، مدیران و اصحاب رسانه می رسد تا در جریان امور قرار بگیرند و مدیران موظف به اجرای مصوبات شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1300

به "رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید