علت پرداخت نشدن مطالبات پرسپولیسی ها، صدری: میراث دار بدهی دوره های گذشته هستیم

به گزارش چه خبر آنلاین، سرپرست باشگاه پرسپولیس به تشریح دلایل بدقولی در مورد پرداخت مطالبات اعضای این تیم پرداخت.

علت پرداخت نشدن مطالبات پرسپولیسی ها، صدری: میراث دار بدهی دوره های گذشته هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید مجید صدری درباره علت واریز نشدن مطالبات اعضای تیم پرسپولیس در روزهای اخیر گفت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالباتشان پرداخت گردد، اما متاسفانه به واسطه مسائلی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و طرفداران عذرخواهی می گردد ولی به کمک خدا این موارد در روزهای آینده محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط اقدامات لازم در حال اجرا است تا مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز گردد. بعلاوه با برطرف مسائل در روزهای آینده قرارداد با کارگزار مورد نظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد. ما در پی کارگزار بودیم و باشگاه باید عایدی داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام کوشش مان را می کنیم که این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با سایت این باشگاه تاکید نمود: همانطور که همه می دانند ما میراث دار بدهی های دوره های گذشته هستیم و این مسائل، گرفتاری هایی را برای باشگاه بوجود آورده است اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی گردد و تمام کوشش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1131

به "علت پرداخت نشدن مطالبات پرسپولیسی ها، صدری: میراث دار بدهی دوره های گذشته هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت پرداخت نشدن مطالبات پرسپولیسی ها، صدری: میراث دار بدهی دوره های گذشته هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید