جمع آوری دوچرخه های بیدود از سطح تهران ، آیا دوچرخه های اشتراکی به شهر بر می گردند؟

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون توسعه حمل و نقل پاک شهرداری گفت: قرار داد بی دود به اتمام رسیده و تا زمان ابلاغ قرار داد نو و تمایل شرکت ها برای فعالیت در این حوزه دوچرخه ای در این جایگاه ها قرار نمی گیرد.

جمع آوری دوچرخه های بیدود از سطح تهران ، آیا دوچرخه های اشتراکی به شهر بر می گردند؟

به گزارش خبرنگاران، یعقوب آزاده دل در این باره شرح داد: قرار داد بیدود تمام شده بود و فراخوانی دادیم که بیدود در فراخوان نو شرکت نموده است اما دوچرخه های بیدود احتیاج به تعمیر داشتند، این دوچرخه ها در حال حاضر جمع آوری شده تا اگر قرار داد نو بسته شد، دوچرخه های اورهال شده در اختیار شهروندان قرار گیرد .

او با بیان اینکه به محض بسته شدن قرارداد نو فعالیت ها در این زمینه شروع می گردد اما باید قرارداد ابلاغ گردد و شرکت ها با توجه به قرار دادها ابراز تمایل نمایند، گفت: یه غیر از بیدود سایر شرکت ها هم پس از انتشار فراخوان حساس شده اند و برای حضور دراین عرصه ابراز تمایل نموده اند اما تا زمان ابلاغ قرار داد تعیین نیست که چه زمانی دوچرخه ها به شهر باز می گردند.

آزاده دل درخصوص این که آیا محدودیتی در قرار دادهای نو پیش بینی شده گفت: محدودیتی در قرارداد نو نیست و پیش بینی شده که هزینه کمتری از شهروندان دریافت گردد و به حداقل برسد و عمده هزینه ها را شهرداری بپردازد یعنی سهم شهرداری 90 درصد و سهم شهروندان در استفاده از این دوچرخه ها 10 درصد باشد.

منبع: اکوایران

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1345

به "جمع آوری دوچرخه های بیدود از سطح تهران ، آیا دوچرخه های اشتراکی به شهر بر می گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری دوچرخه های بیدود از سطح تهران ، آیا دوچرخه های اشتراکی به شهر بر می گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید