جزئیات تغییر قیمت مصالح ساختمانی در نیمه اول سال، تیرآهن در صدر گرانی ها

به گزارش چه خبر آنلاین، مرکز آمار ایران جزئیات تغییرات قیمت نهاده های ساختمانی طی نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد. مطابق این آمار تیرآهن نمره 30 با 198 درصد بیشترین رشد قیمت را داشته است.

جزئیات تغییر قیمت مصالح ساختمانی در نیمه اول سال، تیرآهن در صدر گرانی ها

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، مقایسه متوسط قیمت همه 179 قلم مورد آمارگیری نیمه نسخت سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از آن اتس که تیرآهن نمره 30 با 198.6 درصد دارای بیشترین افزایش و لمبه چوبی با 6.5 درصد دارای بیشترین کاهش بوده است.

مقایسه با دوره مشابه سال قبل نیز نشان می دهد بیشترین افزایش متوسط قیمت مربوط به ورق سیاه به ضخامت بیش از 3 میلیمتر با 252 درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به کمبه چوبی با 6.3 درصد بوده است.

مقایسه متوسط قیمت 9 قلم مهم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره قبل که در جدول زیر آمده نشان می دهد تیرآهن نمره 14 با 124.2 درصد دارای بیشترین افزایش و آجر فشاری با 18.9 درصد دارای کمترین افزایش بوده اند.

مقایسه با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد بیشترین افزایش قیمت مربوط به تیرآهن نمره 14 با 221.9 درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به آجر فشاری با 44.7 درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 522

به "جزئیات تغییر قیمت مصالح ساختمانی در نیمه اول سال، تیرآهن در صدر گرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تغییر قیمت مصالح ساختمانی در نیمه اول سال، تیرآهن در صدر گرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید