توخل: بازی شجاعانه ای مقابل وستهام به نمایش گذاشتیم

به گزارش چه خبر آنلاین، سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل چکش ها ابراز رضایت کرد.

توخل: بازی شجاعانه ای مقابل وستهام به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی وسوم لیگ برتر انگلیس به برد ارزشمند یک بر صفر در خانه وستهام در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، پس از این بازی گفت: پیروزی قابل توجهی بود، چون کسب برد در خانه وستهام سخت است. من تیمم را در نیمه اول خیلی قدرتمند و متمرکز دیدم.

وی افزود: در تقابل با تیمی همچون وستهام باید صبور بود، چرا که آنها شما را دعوت می کنند تا در نیمه خودشان صاحب توپ شوید و سپس منتظر اشتباه تان می مانند تا از همانجا ضدحمله را ترتیب دهند و شما را تنبیه کنند. ما در نیمه اول اجازه این کار را به وستهام ندادیم و بازی را تحت کنترل داشتیم. ما بازی شجاعانه ای را به نمایش گذاشتیم و راه ضدحملات را هم به روی حریف بستیم.

سرمربی آلمانی چلسی ادامه داد: در 15 دقیقه سرانجامی نیمه دوم کمی منفعل بودیم و بیش از حد در لاک دفاعی فرو رفتیم و همین باعث شد در مقطع سرانجامی بازی کمی به دردسر بیفتیم، اما روی هم رفته این نشان از قدرت ما داشت که نه گل خوردیم و نه به حریف موقعیت خطرناکی دادیم. تلاش تیم فوق العاده بود.

توخل که شاگردانش حالا باید خود را برای بازی سه شنبه با رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند، صحبت های خود را اینطور به سرانجام برد: ما می خواهیم چنین عملکردی را در بازی سه شنبه، در بازی شنبه هفته آینده و ... به نمایش بگذاریم. این رویکرد تیمی ما است. از ثبات و کیفیت تیمم که هر سه روز یک بار از خود نشان می دهد، خیلی راضی هستم.

چلسی با این برد 58 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس و بالاتر از وستهام 55 امتیازی ایستاده است و سخت در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 837

به "توخل: بازی شجاعانه ای مقابل وستهام به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: بازی شجاعانه ای مقابل وستهام به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید