بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه

به گزارش چه خبر آنلاین، در مطالب پیشین وبسایت اتاق راجب انواع مختلف سینک های ظرفشویی صحبت کردم، اینبار اما سراغ مدل های جدید سینک ظرفشویی گوشه ای در طرح روکار می رویم که مخصوص آشپزخانه های کوچک و جمع و جور آپارتمانی هستند. بیشتر اوقات سینک ظرفشویی نزدیک گاز یا یخچال آشپزخانه یا بین این دو قرار می گیرد.

بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه

اما همانطور که در عکس های این مطلب مشاهده خواهید کرد، حتی کوچکترین آشپزخانه ها را می شود با سینک های لوکس و بسیار شیک نیز تزیین کرد. سینک ها در جنس های گوناگونی تولید می شوند، بدون شک پرکاربردترین شان سینک های استیل ضد زنگ است اما مدل های جدید شامل سینک های سرامیکی و حتی آکریلیک (پلاستیک مخصوص) نیز می باشد. سینک های آکریلیک اگرچه قیمت بسیار پایین تری نسبت به سینک های استیل و سرامیک دارند، اما مقاومت کمتری نسبت آنها دارند. به همین خاطر خیلی زود دچار خط خوردگی و تو رفتگی می شوند. البته سینک های آکریلیک از لحاظ زیبایی چیزی کم ندارند، می توان از این سینک ها بصورت موقت استفاده کرد و پس از مدتی آنها را با مدل های دیگر عوض کرد.

سینک ظرفشویی گوشه ای بخاطر موقعیت خاصی که در آشپزخانه دارد، خیلی زود جلب توجه می کند، از این رو سعی کنید در انتخاب طرح و رنگ، دقت زیادی بخرج دهید. به طور کلی رنگ های متضاد می تواند بهترین گزینه برای سینک ظرفشویی باشد. از آنجایی که بیشتر صفحه های روکابینتی یا کانتر آشپزخانه برنگ سفید یا روشن هستند، انتخاب سینکی یکدست مشکی می تواند بسیار لوکس دیده شود. نمونه اول در پایین همین نوع طراحی را نشان می دهد، در اینجا کابینت ها رنگ بنفش هستند که با سینک ظرفشویی مشکی و کانتر سفید ترکیبی بسیار زیبا در آشپزخانه ایجاد کرده اند.

سینک ظرفشویی گوشه ای فقط شامل مدل های سه گوش نمی شود، قرار دادن سینک موازی یکی از دیوارهای کنج آشپزخانه نیز روشی ایده آل برای جاگذاری سینک در آشپزخانه های کوچک است. این سینک ها معمولا تک لگنه بوده و شیر آب نیز در گوشه سه کنج لگن قرار می گیرید، البته همان یک لگن به اندازه ایست که فضای کافی برای شست و شو و حتی آبکشی ظروف و میوه ها را فراهم می کند. مدلی که در عکس اول پایین مشاهده می کنید، به همین شکل طراحی شده، روکش جلا دار این سینک، ظاهری بسیار مدرن و باکلاس به سینک ظرفشویی داده است.

راهنمای خرید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی در بازار + 25 مدل زیبا

شاید فکر کنید که بخاطر محدود بودن فضا در گوشه آشپزخانه، تمامی سینک ها از یک طرح مشابه استفاده می کنند، اما اینطور نیست. از آنجایی که با محدودیت فضا روبرو هستیم، طرح های خلاقانه کمک حال ما خواهند بود. پیدا کردن مدلی که در عین اشغال فضای کم، برای انجام تمامی کارها مناسب باشد، با توجه به حضور طرح های خلاقانه کار چندان سختی نیست. مدل های شش ضلعی بخاطر استفاده از تمام گوشه ها، فضایی عالی برای کار در آشپزخانه فراهم می کنند. در شکل اول مدلی را مشاهده می کنید که حتی یک فضای رها شده و بلا استفاده در آن وجود ندارد، از یک گوشه برای قرار گیری مایع شست و شو استفاده شده و از گوشه های دیگر برای آبکشی و قرار گیری ظروف. سینک های شش ضلعی برای خانواده های چهارنفره و بیشتر، گزینه مناسب تری هستند.

شکی نیست که سینک های دو لگنه محبوب خانه دارهای ایرانی است. تا اینجا بیشتر عکس ها مربوط به سینک های تک لگنه بود. اما سینک های دو لگنه مخصوص گوشه آشپزخانه نیز در طرح های بسیار جالبی تولید می شوند. سینک های دو لگنه شاید بهترین استفاده را از فضای سه کنج کانتر آشپزخانه ببرند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، هر لگن این سینک ها در یک طرف کانتر آشپزخانه قرار می گیرد، با قرار گیری شیر دقیقا در وسط سینک، می توان با هر دو لگن براحتی در آشپزخانه کارکرد. این شکل ها بنظرم ارگونومیک ترین نوع سینک ظرفشویی گوشه ای بحساب می آیند.

قیمت 39 مدل صافی سینک با کیفیت فلزی و پلاستیکی + خرید

در ابتدای مطلب اشاره شد که رنگ سینک ظرفشویی تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه می گذارد. برای آنهایی که دوست دارند متفاوت بوده و از طرح های متنوع تر استفاده کنند، سینک های رنگ سفید یا بژ می تواند گزینه ای بسیار ایده آل باشد. از آنجایی که بژ رنگی خنثی است، تقریبا با هر دکوراسیونی به خوبی ست می شود، اگر بتوانید شیر سینک را نیز سفید یا بژ انتخاب کنید، دیگر صاحب یک سینک ظرفشویی لوکس و متفاوت خواهید شد. شکل های زیر تعدادی از طرح های یکدست بژ سینک ظرفشویی را نشان می دهند.

سینک ظرفشویی گوشه ای توکار اگرچه فضای کمتری نسبت بهب سینک های روکار فراهم کرده و کارایی کمتری نسبت به انها دارند، اما از لحاظ ظاهری بخاطر یکدست نشان دادن کانتر آشپزخانه، بسیار لوکس و زیبا دیده می شوند. شکل های زیر تعدادی از زیباترین طرح ها در این زمینه را نشان می دهد.

قیمت 41 مدل بهترین سینک ظرفشویی [ اخوان، البزر … ] لینک خرید

منبع: اتاق
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 230

به "بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 30 مدل جدید سینک ظرفشویی گوشه ای روکار آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید