بهترین زمان برای سفر به جزایر مالدیو کدام فصل های سال است؟

به گزارش چه خبر آنلاین، بهترین فصل برای سفر به مالدیو چه زمانی است؟ مالدیو یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیا به حساب می آید. هر ساله گردشگران بسیار زیادی به این کشور سفر نموده و از آن بازدید می نمایند. شما می توانید در سفر به کشور مالدیو، طبیعت بکر، آب و هوای فوق العاده، سواحل تمیز و تفریحات متنوع را مشاهده نموده و از آن ها لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به جزایر مالدیو کدام فصل های سال است؟

جزیره مالدیو در فصول مختلف دارای آب و هوای متنوعی است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به آب و هوای مالدیو و بهترین زمان برای سفر به مالدیو بیانداریم. در ادامه در رابطه با بهترین زمان سفر به این کشور توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

با رزرو آنلاین تور مالدیو خبرنگاران همین حالا سفر خود را برنامه ریزی کنید. برای رزرو آنلاین روی تصویر زیر کلیک کنید.

بهترین فصل سفر بر اساس آب و هوا

اگر قصد دارید تا با تور مالدیو به این کشور زیبا سفر کنید، چندین روش پیش روی شما قرار گرفته است. شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی در زمان های مختلف با استفاده از تور مالدیو به این جزیره زیبا سفر تفریحی و جهانگردی داشته باشید. در ادامه بیان می کنیم که سفر به مالدیو از نظر آب و هوایی در چه اوقاتی بهتر است.

سفر به مالدیو در تابستان

بعضی از جهانگردان ترجیح می دهند تا برای سفر به یک منطقه در زمان هایی برنامه ریزی نمایند که جهانگردان کمی در آن منطقه حضور دارند. سفر در چنین زمان هایی باعث می گردد تا شما بتوانید با هزینه کم یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

معمولاً زمان هایی که از نظر آب و هوایی مقصد در شرایط مطلوبی قرار ندارد، به عنوان زمان های کم جهانگرد شناخته می شوند و جهانگردان کمی در این زمان ها به این منطقه سفر می نمایند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی مالدیو، اگر قصد دارید که در زمان های کم جهانگرد به این منطقه با تور مالدیو سفر کنید، پیشنهاد ما این است که سفر خود را در فصل تابستان برنامه ریزی کنید.

کم بودن جهانگرد در این زمان باعث می گردد تا هزینه های سفر به مالدیو به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند و شما بتوانید با مبلغ بسیار کمی یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

با خبرنگاران رزرو آنلاین بهترین هتل های مالدیو را تجربه کنید.

سفر به مالدیو در زمستان

بی شک زمستان بهترین فصل برای سفر به مالدیو از نظر آب و هوایی است. آب و هوای این منطقه در فصل زمستان و اوایل بهار در شرایط مطلوب و فوق العاده ای قرار گرفته است. همین موضوع باعث می گردد تا جهانگردان بسیار زیادی با تور مالدیو به این منطقه سفر نمایند.

نکته ای که باید بدانید این است که سفر به مالدیو در چنین شرایطی باعث می گردد تا هزینه های سفر شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. چرا که با افزایش تعداد جهانگردان، هزینه های سفر نیز به همان اندازه بالا می رود. هتل های کشور مالدیو در فصل زمستان و بهار گران تر می شوند. در این دو فصل شما برای اقامت در هتل ها مجبور هستید تا مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

بهترین فصل سفر به مالدیو برای تفریح

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است جهانگردان مطرح نمایند، این است که با توجه به شرایط آب و هوایی مالدیو، بهترین فصل سفر به این منطقه برای انجام فعالیت های تفریحی و جهانگردی در چه زمانی از سال است؟

در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که معمولاً زمستان تا اوایل تابستان، زمان بسیار خوبی برای تفریح و گردش در مالدیو است.

از یک سو در این زمان آب و هوا در شرایط مطلوب و فوق العاده ای قرار گرفته است. از سوی دیگر مکان های تفریحی و بخش های جهانگردی مالدیو در این زمان برنامه های متنوع و مختلفی برای جهانگردان دارند. به همین دلیل سفر به مالدیو یک سفر رویایی محسوب می گردد.

خبرنگاران امکان رزرو آنلاین ارزان ترین بلیط هواپیما مالدیو را برای شما فراهم نموده است.

معمولا با توجه به شرایط این کشور، تور سفر به مالدیو در چنین زمان هایی با افزایش تقاضا همراه است. همین موضوع باعث افزایش قیمت آن نیز خواهد شد.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید بدانید این است که هر ساله در کشور مالدیو، مراسمات، فستیوال ها و جشنواره های مختلفی برگزار می گردد. شما می توانید با توجه به علایق خود در زمان برگزاری هر یک از این مراسمات با تور مالدیو به این منطقه سفر کنید. مطمئنا در شرایطی که شاهد برگزاری فستیوال و جشنواره های مختلف در مالدیو هستیم، قیمت و هزینه سفر به این کشور نیز به همان میزان بالا می رود.

سفر به مالدیو در روزهای بارانی

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که به دلیل موقعیت قرارگیری مالدیو در نزدیکی خط استوا شاهد آب و هوای استوایی در این منطقه هستیم. یکی از مهم ترین ویژگی های آب و هوای استوایی، بارش باران های موسمی است. جهانگردان بسیاری برای دیدن باران های موسمی به مالدیو سفر می نمایند.

بعضی از جهانگردان ممکن است از باران های موسمی خوششان نیاید. به همین دلیل کوشش نمایند تا در زمان های کم بارش به کشور مالدیو سفر نمایند. از سوی دیگر ممکن است بعضی از جهانگرد ها عاشق آب و هوای استوایی و باران های موسمی باشند. بر اساس آنالیز های انجام شده از ماه می تا نوامبر شاهد افزایش چشمگیر بارش باران های موسمی در کشور مالدیو هستیم.

از سوی دیگر شما می توانید از دسامبر تا آپریل روز های کم بارش را در مالدیو مشاهده کنید. موضوع بسیار مهم این است که اگر با بارش باران مشکل دارید، سفر کردن در روزهای پر بارش به مالدیو می تواند شما را با مشکل روبرو کند. پس در هنگام ثبت نام برای تور سفر به مالدیو حتما به زمان برگزاری آن توجه کنید.

میانگین دمای کشور مالدیو

با توجه به موقعیت قرارگیری مالدیو، بر اساس آمارهای منتشر شده، دمای هوا به طور میانگین بین 30 تا 31 درجه سانتی گراد است. بهترین فصل سفر به مالدیو بهار و زمستان است. در واقع تنها تفاوتی که آب و هوای مالدیو در ماه های مختلف دارد، میزان بارش باران های موسمی در این کشور است. هرچه در مالدیو به اواخر سال نزدیک شوید، میزان بارش افزایش پیدا نموده و همین موضوع باعث بالا رفتن رطوبت هوا خواهد شد.

شما می توانید در جدول زیر میانگین دما و میانگین بارش در ماه های مختلف را در کشور مالدیو مشاهده کنید و سپس با توجه به شرایط آب و هوایی مورد نظرتان برای خرید تور برای سفر به مالدیو اقدام کنید.

مالدیو

منبع: الی گشت
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 714

به "بهترین زمان برای سفر به جزایر مالدیو کدام فصل های سال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای سفر به جزایر مالدیو کدام فصل های سال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید