برنامه پلیس راهور برای 13 فروردین تهران

به گزارش چه خبر آنلاین، پلیس برای 13 فروردین مجموعه برنامه های حمایتی و کنترلی در چارچوب حفظ سلامت شهروندان دارد.

برنامه پلیس راهور برای 13 فروردین تهران

به گزارش خبرنگاران سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیمدر گفت وگو با ایسنا با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی بوستان ها و تفرجگاه ها در پایتخت اظهار کرد: همه ساله در روزهای دوازدهم و به ویژه سیزدهم فروردین خانواده ها در تفرجگاه ها و پارکهای پایتخت حضور پیدا می نمایند، اما سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تفرجگاه ها ضروری است که شهروندان نیز از حضور در این فضاها به جد پرهیز نمایند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که تمامی تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت تعطیل است و نباید وارد آن شد گفت: به همین دلیل نیز ماموران پلیس در روزهای پیش رو اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی های پارک ها و تفرجگاه ها نموده و اجازه ورود خودروها و شهروندام به داخل آن را نخواهند داد.

  • 13 فروردین همه بوستان ها و مراکز تفریحی تعطیل است | در خانه بمانید

مهماندار ادامه داد: همچنین ماموران در معابر اطراف و حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها نیز مستقر شده و اجازه پارک خودرو و ورود به پارک ها را نخواهند داد.

وی تاکید نمود که این ممنوعیت برای تمامی بوستان ها و پارک های پایتخت از جمله بوستان چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک های جنگلی سرخه حصار، لویزان، افرا، یاس و... و همچنین تمام بوستان ها از جمله آب وآتش، جمشیدیه، ساعی، لاله، ملت، پلیس، ولایت، آزادگان و ... است و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف حفاظت از سلامت مردم و قطع چرخه انتقال کرونا صورت گرفته است، گفت: درخواست ما از همه شهروندان این است که سال جاری سیزده بدر را در داخل خانه سپری نموده و از حضور در بوستان ها تفرجگاه ها و فضاهای عمومی پرهیز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 106

به "برنامه پلیس راهور برای 13 فروردین تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پلیس راهور برای 13 فروردین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید