بازار فردا چگونه است؟ ، اصلاح شاخص ادامه دار است؟

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود خاتمه داد. شاخص کل بورس روز گذشته با 1397 واحد منفی در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده 398 هزار واحد قرار گرفت. پیش بینی بورس فردا به چه صورت است؟

بازار فردا چگونه است؟ ، اصلاح شاخص ادامه دار است؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره علت ریزش شاخص کل بورس در روزهای گذشته گفت: کاهش شاخص بورس در هفته گذشته عمدتاً تحت تأثیر کاهش نرخ دلار و حدس ها درخصوص تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی سازمان بورس صورت گرفت.

این کارشناس بازار ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه آخر هفته گذشته تیم تازه مدیریتی سازمان بورس مشخص شد، در هفته جاری نگاه بازار صرفا به فرایند قیمت دلار خواهد بود چون سایر عوامل از قبیل قیمت جهانی نفت و کالاها همچنان فرایند با ثبات و صعودی را دارند در نتیجه بازار از این بابت نگرانی ندارد.

هاشمی در بخش دیگری گفت: به نظر در این هفته توجه عمده بازار به نرخ دلار و نرخ سود بانکی است که در صورت عدم کاهش در نرخ دلار و عدم افزایش در نرخ سود بانکی می توان شاهد فرایند حرکتی بهتری در بازار باشیم.

آخرین پیش بینی های بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1055

به "بازار فردا چگونه است؟ ، اصلاح شاخص ادامه دار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار فردا چگونه است؟ ، اصلاح شاخص ادامه دار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید