انتقاد ها از محمود فکری چقدر درست است؟

به گزارش چه خبر آنلاین، در آغاز کار نیز تمرینات پیش فصل استقلال به خاطر شرایط نامساعد چمن مجموعه انقلاب در زمین ناهموار شماره دو آزادی آغاز شد که مصدومیت جزئی چندین بازیکن استقلال را در پی داشت.

انتقاد ها از محمود فکری چقدر درست است؟

بازگشت دیر هنگام شیخ دیاباته و هرویه میلیچ به تهران، جدایی نابهنگام و لحظه آخری علی کریمی ستاره آبی پوشان و ناکامی باشگاه در جذب هافبک به خصوص سعید واسعی مسائلی بود که در آستانه آغاز لیگ تمرکز لازم را از فکری گرفت.

کمبود های استقلال در بحث نرم افزاری و امکانات که حتی در تامین البسه و جی پی اس که از جمله احتیاج های اولیه تیم است و همچنین مسائل به وجود آمده بین بازیکنان و باشگاه در کاهش مبالغ قرارداد ها نیز مزید بر علت شده بود تا بازیکنان تیم نیز از لحاظ روحی لطمه بخورند.

آغاز لیگ و بسته ماندن پنجره در هفته اول لیگ، ابتلای بعضی بازیکنان این تیم به کرونا، مصدومیت ستارگان تیم از جمله یزدانی، دیاباته، اسماعیلی و ریگی و اشتباهات عجیب داوری نیز در هفته های اخیر باعث استهلاک توان استقلالی ها شد.

مساله عجیب در برخورد با نقدها این است که تیم فکری با تمامی این فراز و نشیب ها میانگین امتیاز گیری بالاتری را نسبت به همتایان اسبق خود در استقلال تا هفته پنجم (شفر 5 بازی 6 امتیاز و استراماچونی 5 ملاقات و 3 امتیاز) ثبت نموده است. تنها مشکل تیم فکری به عدم ارائه فوتبال چشم نواز برمی شود که این مورد نیز ممکن است در هفته های آینده برطرف خواهد شد.

با تمام این شرایطی که گفته شد کارنامه فکری تا این لحظه قابل قبول بوده و به نظر می رسد که او شایسته نقدها این چنینی نباشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 594

به "انتقاد ها از محمود فکری چقدر درست است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ها از محمود فکری چقدر درست است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید