امکان استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا انتها سال 1401 به بهره برداری می رسد که در این مجتمع 48 شرکت دانش بنیان و واحد فناور مستقر خواهند شد.

امکان استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در خیابان بزرگمهر قرار گرفته است، در 10 طبقه و زیر بنای حدود 8 هزار و 500 مترمربع، محل استقرار 48 شرکت و واحد فناور خواهد بود.

این مجتمع که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از منابع دولتی در دست ساخت است تا خاتمه سال 1401 به بهره برداری می رسد.

طراحی و ساخت این مجتمع به نحوی است که فضاهای آن برای کاربری شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مناسب سازی شده است.

شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارت آپ هایی که تمایل به پیش خرید واحدهای این مجتمع را دارند می توانند با مطالعه کتابچه فراخوان فروش مجتمع فناوری نشان و تکمیل و ارسال فرم درخواست پیش خرید به پارک علم و فناوری دانشگاه، تقاضای خود را تا 6 بهمن ماه 1400 ثبت نمایند.

در حال حاضر، 3 برج علم و فناوری در پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر هره برداری شده و برج فناوری و نوآوری شماره 4 نیز در دست ساخت است.

برج ها و مجتمع های نوآوری و فناوری علاوه بر متمرکزسازی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، زمینه تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه ها با یکدیگر در حوزه های میان رشته ای را فراهم می نمایند و علاوه بر آن خدمت رسانی به شرکتها به همت پارک علم و فناوری با کیفیت و سهولت بیشتری انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1243

به "امکان استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید