افشای پشت پرده فوتبال در دریبل تلویزیون

به گزارش چه خبر آنلاین، مجموعه مستند دریبل با موضوع افشای پشت پرده فوتبال و رابطه سیاست، جامعه و اقتصاد در فوتبال روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

افشای پشت پرده فوتبال در دریبل تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند دریبل با موضوع افشای پشت پرده های فوتبال و رابطه سیاست، جامعه و اقتصاد در فوتبال با تغییر از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه مستند دریبل که در 10 قسمت 30 دقیقه ای به قلم مهدی اسدزاده فراوری شده است، کوشش می نماید با نگاه جدید و از دریچه ای متفاوت، تحلیل دیگری از فوتبال و حواشی آن ارائه دهد و به روابط پنهان و دست های پشت پرده ای که در حوزه فوتبال نقش دارند، نگاهی دارد و به ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، مالی و فرهنگی به موضوع فوتبال می پردازد.

تحقیق و پژوهش این مجموعه در حدود 7 ماه به طول انجامید و کوشش شده است تا با آنالیز ابعاد مختلف تاثیر فوتبال در سیاست و اقتصاد، یک جمع بندی کامل تصویری در مورد محبوب ترین ورزش دنیا ارائه گردد.

مجموعه مستند دریبل از آدینه 22 فروردین ماه هرشب ساعت 19:45 روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، همچنین این مجموعه از 22 فروردین هر آدینه ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند سیما نیز خواهد رفت.

مجموعه مستند دریبل به کارگردانی و تدوین پدرام بهرامی و تهیه کنندگی عطا پناهی در خانه مستند فراوری شده و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

انتهای پیغام/4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 126

به "افشای پشت پرده فوتبال در دریبل تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای پشت پرده فوتبال در دریبل تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید