کاغذ دیواری و پوستر دیواری های ارزان و مدرن در دکوراسیون داخلی

به گزارش چه خبر آنلاین، رپرتاژآگهی - کاغذ دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون در طراحی داخلی منازل و ادارات به شمار می آید و تاریخچه و قدمت آن به حدود دویست سال پیش از میلاد بر می شود. از آن موقع تا به امروز طراحی و ساخت کاغذ دیواری جهت پر فراز و نشیبی را طی نموده و تقریبا توسط تمام ملت ها مورد استفاده قرار گرفته است و از محبوبیت بالایی در بین جوامع مختلف برخوردار است.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری های ارزان و مدرن در دکوراسیون داخلی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کاغذ دیواری بر حسب جنس، نوع کارکرد و طرح در انواع مختلف دسته بندی شده اند به طوری که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای می توان به راحتی آن را تهیه کرد و محدودیتی در خرید و استفاده از کاغذ دیواری در بازار وجود ندارد. این نوع کاغذ دیواری و پوستر دیواری چون احتیاج به زیر سازی های اساسی ندارند از دیگر دیوار پوش ها ارزان تر و با صرفه تر بوده و سرعت نصب و اجرای آن نیز نسبت به دیگر دیوار پوش ها سریع تر انجام می گیرد.

همچنین کاغذ دیواری ها بر حسب نوع مکان که قرار است نصب شوند و نوع کارکردشان به کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری آشپزخانه، کاغذ دیواری نشیمن، کاغذ دیواری اداری، کاغذ دیواری اتاق خواب و… دسته بندی می شوند. انواع این کاغذ دیواری ها و پوستر دیواری ها و دیگر دیوار پوش ها را به راحتی می توانید از فروشگاه های معتبر سراسر کشور تهیه نمایید. البته قبل از خرید کاغذ دیواری پیشنهاد می کنیم نکاتی را در نظر داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین کاغذ دیواری را برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود خود انتخاب کنید.

فروشگاه والینو یکی از معتبرترین و عظیم ترین مراکز خرید کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و کاغذ دیواری در ایران است که به صورت حضوری و آنلاین خدمات فروش خود را ارائه می نماید. تنوع و کیفیت بالای کاغذ دیواری و پوستر دیواری این فروشگاه باعث گشته که در بین مشتریان و طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت، شهرت و اعتبار بالایی برخوردار شود. کاغذ دیواری های عرضه شده توسط این فروشگاه علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار پایین و مناسبی نیز برخوردار هستند. در ادامه شما را با بعضی از انواع محصولات این فروشگاه بخصوص انواع کاغذ دیواری آشنا خواهیم کرد و مطالبی در خصوص نکات مهم خرید کاغذ دیواری ارائه خواهیم نمود تا با لحاظ کردن این نکات در هنگام خرید، کاغذ دیواری مناسب، کاربردی و مقرون به صرفه ای را جهت دکوراسیون منزل و محل کار خود تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم تا خاتمه مطالب همراه ما باشید.

انواع کاغذ دیواری

همانطور که در بالا اشاره نمودیم کاغذ دیواری بر حسب جنس طرح و نوع کارکردشان به انواع مختلف تقسیم می شود که هر کدام از خصوصیات و ویژگی های خاص خود برخوردار هستند. مثلا کاغذ دیواری های ساده از جنس کاغذ بوده و دارای لایه محافظ نیستند و از قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر انواع کاغذ دیواری برخوردارند. اما از لحاظ طرح و رنگ و زیبایی همانند دیگر طرح ها دارای جذابیت و زیبایی هستند و فضای درون منزل و محل کارتان را به راحتی تغییر داده و زیبا و جذاب می نماید. کاغذ دیواری با لایه وینیل دارای ویژگی ضد رطوبت بوده و قابل شستشو هستند و تقریبا از عمر بالایی برخوردارن. اما بخاطر داشتن بو و ایجاد آلرژی در بعضی افراد قیمت آن از دیگر کاغذ دیواری ها همچون کاغذ دیواری سه بعدی یا پارچه ای و یا نانو ارزان تر است؛ اما از لحاظ طرح و رنگ در سطح بالایی قرار دارند.

کاغذ دیواری سه بعدی

توجه کنید که کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و پوستر سه بعدی هر سه یک محصول هستند ولی با نام های مختلفی شناخته می شوند. پوستر سه بعدی در داخل ایران و با دستگاه های چاپ پیشرفته و ژاپنی در ابعاد دلخواه شما و به صورت رول های جدا جدا فراوری می شود که بعد از نصب جلوه ای زیبا و واحد به دیوار اتاق شما می بخشند. حتی با انتخاب طرح پوستر دیواری سه بعدی مناسب می توانید اتاق خود را عظیم تر یا کوچک تر نشان دهید. برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی کلیک کنید.

همانطور که گفتیم کاغذ دیواری ها بر حسب نوع طرح و رنگ در انواع مختلف وجود دارند. جدیدترین این طرح ها، کاغذ دیواری سه بعدی است. طرح های این نوع کاغذ دیواری به دنیای واقعیت بیشتر نزدیک بوده و بخاطر تصاویر سه بعدی محیطی بسیار جذاب و منحصر به فردی را فضای خانه یا محل کار ایجاد می نماید این نوع کاغذ دیواری به دلیل داشتن روکش هایی از جنس ضد آب قابلیت شستشو داشته و طرح ها و اشکال آن به دلیل سه بعدی بودن از فاصله سه متری برجسته به نظر می رسد.

استفاده از این نوع کاغذ دیواری با تکنیک ها و سبک های مختلف طراحی داخلی و نیز با نور پرداری های زاویه دار و زیبا می توان جلوه ای خاص را در محیط آپارتمان یا فضای اداری اداری ایجاد کرد و آرامش، لذت و جذابیت را به همه هدیه داد. کاغذ دیواری سه بعدی از لحاظ چاپ و طرح تنوع بالایی داشته و به صورت طرح های عظیم و کوچک و سه بعدی و هندسی و همچنین به شکل رولی در بازار موجود می باشند. دسته ای از کاغذ دیواری سه بعدی نیز وجود دارد که به صورت پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری پوستری با تصاویر عظیم در حجم های هندسی متفاوت طراحی و ساخته می شوند و در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

از انواع کاغذ دیواری سه بعدی موجود در بازار بر اساس طرح و تصاویر می توان به کاغذ دیواری های سه بعدی گل، کاغذ دیواری سه بعدی طرح منظره و طبیعت، کاغذ دیواری های سه بعدی کلاسیک، لاکچری، سنتی، اسپرت، مدرن، طرح آجر و یا طرح چوب اشاره نمود.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی بر حسب مکان نیز به انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون اتاق خواب، پذیرایی، سقف، پشت تلویزیون، نشیمن، پذیرایی، اداری، اتاق کودک، طرح دخترانه و طرح پسرانه دسته بندی شده اند. این تنوع باعث می شود که قیمت این نوع کاغذ دیواری ها در رنج های مختلف باشد و همه افراد به راحتی می توانند با هر بودجه ای که در نظر دارند کاغذ دیواری سه بعدی با طرح و رنگ دلخواه خود را تهیه نمایند.

پوستر دیواری یا پوستر سه بعدی

پوستر دیواری به آن دسته از طرح های گفته می شود که نمای سه بعدی ندارند و به صورت یک تصویر ساده هستند، بیشتر افراد برای تغییر دکوراسیون خانه یا محل کار خود به سراغ تغییر وسایل اساسی مانند مبلمان، پرده و…. می فرایند و با صرف هزینه زیاد اقدام به عوض کردن چیدمان خانه یا محل کار خود می نمایند. اما روش دیگری که از طریق آن می توانید جلوه محیط کار یا منزل خود را به کلی دگرگون کنید، استفاده از پوستر دیواری برای پوشاندن دیوارها است.

با پیشرفت تکنولوژی و رشد صنعت دکوراسیون شاهد ظهور دیوار پوش هایی به نام پوستر دیواری شده ایم که به صورت آماده یا سفارشی با طرح های ساده یا سه بعدی در بازار عرضه می شوند و جایگزین مناسب و ارزانی برای انواع دیوارپوش های دیگر محسوب می شود. این پوسترهای دیواری به حدی زیبا و جذاب طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن نمایی بسیار لوکس و مدرن در محوطه داخلی ساختمانها ایجاد می شود. تفاوت های زیادی بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری وجود دارد که به راحتی می توان این دو محصول را از هم تفکیک داد. یکی از مشهودترین این تفاوت ها می توان به تفاوت بین ابعاد پوستر دیواری و کاغذ دیواری اشاره نمود. کاغذ دیواری ها در ابعاد معین و استاندارد به شکل رول در بازار به فروش می رسد. در حالی که پوستر دیواری به شکل قطعات پازل مانند و تکه تکه در فروشگاه ها عرضه می شود به طوری که هر قطعه دارای طرح و رنگ متفاوت با دیگر قطعات هستند. از دیگر تفاوت این دو محصول می توان به تفاوت در طرح اشاره نمود به طوری که در کاغذ دیواری طرح ها به شکل تکرار شونده بر روی همه رول ها قرار می گیرند اما در پوستر دیواری تصاویر هر رول با رول دیگر متفاوت است این تفاوت نیز در کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی نیز مشاهده می شود.

نکات مهم در خرید ارزان کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی

همواره سعی کنید قبل از خرید کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی در خصوص انواع آن از لحاظ جنس و طرح اطلاعات لازم را کسب نمایید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. قبل از خرید حتما هدف خود را از نصب کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری معین کنید و مکانی که قرار است کاغذ دیواری بر روی آن اجرا شود را در نظر بگیرید. مثلا کاغذ دیواری برای اتاق کودک با کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن از لحاظ طرح و رنگ و جنس فرق می نماید. قبل از خرید اندازه و ابعاد دیوار را به طور دقیق آنالیز نموده و در هنگام خرید نیز حتما یک رول بیشتر از مقدار احتیاج خریداری کنید تا در هنگام ترمیم از رول های اضافی بتوانید استفاده نمایید. سلیقه همه افرادی که قرار است از آن مکان استفاده نمایند را در نظر بگیرید و طبق سلیقه و روحیات همه کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه والینو(wallino) مراجعه نموده و ضمن بازدید از تمامی محصولات این فروشگاه از هدایت های مشاورین فروش و طراحان داخلی فروشگاه نیز بهرمند شوید.

آدرس سایت: www.wallino.com

تلفن تماس: 02191303330

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 810

به "کاغذ دیواری و پوستر دیواری های ارزان و مدرن در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاغذ دیواری و پوستر دیواری های ارزان و مدرن در دکوراسیون داخلی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری و پوستر دیواری های ارزان و مدرن در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید