پیکاپ KMC T8 تجهیز شده در ناوگان امدادی کرمان موتور

به گزارش چه خبر آنلاین، شرکت کرمان موتور با برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور، در اقدامی نو با تجهیز ناوگان امدادی به خودروی پیکاپ T8 در پی افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب تر به خصوص در منطقه ها صعب العبور و جاده های آفرودی است.

پیکاپ KMC T8 تجهیز شده در ناوگان امدادی کرمان موتور

در حال حاضر این گروه خودروسازی تنها مجموعه ای است که در ناوگان امداد خود از خودرو های امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می نماید و همین امر موجب خواهد شد تا ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت نیز امکان پذیر باشد.

پیکاپ T8 KMC به ناوگان خدمات و امداد جاده ای شرکت کرمان موتور اضافه شد. طرح امداد نوروزی 1402 شرکت کرمان موتور اولین ماموریت این خودرو ها خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، این شرکت به تازگی برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جاده ای محصولات خود به سراغ پیکاپ معروف و قدرتمند خود یعنی KMC T8 رفته است.

در حال حاضر تجهیز این پیکاپ دو دیفرانسیل شروع شده و این خودرو های نو امدادی از 20 اسفند 1401 برای هرگونه امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت های کرمان موتور، خودروسازان بم و ... وارد جاده های کشور می گردد.

شرکت کرمان موتور با برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور، در اقدامی نو با تجهیز ناوگان امدادی به خودروی پیکاپ T8 در پی افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب تر به خصوص در منطقه ها صعب العبور و جاده های آفرودی است.

در حال حاضر این گروه خودروسازی تنها مجموعه ای است که در ناوگان امداد خود از خودرو های امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می نماید و همین امر موجب خواهد شد تا ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت نیز امکان پذیر باشد. براساس این گزارش، پیکاپ KMC T8 به علت پشتیبانی و ارائه خدمات امدادی در جاده های کشور به تجهیزاتی مانند اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty مجهز شده است.

کنوپی ساخته شده برای T8 های امدادی ورودی های سه طرفه با قفل های داخلی دارد و بخش عقب آن به صورت برقی باز می گردد. محفظه داخلی کنوپی T8 به نورپردازی مجهز شده و کشو هایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار بر روی این خودرو نصب شده است.

حضور پیکاپ KMC T8 تجهیز شده در ناوگان امدادی کرمان موتور (+ عکس) یادآور می گردد وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و ... باعث می گردد تا خدمات دهی در محل مشتری و انجام سرویس های مختلف آسان تر گردد. مشتریان کرمان موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن 42724، 021 و یا به آدرس www.kermanmotor.com مراجعه کنند.

منبع: فرادید
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1426

به "پیکاپ KMC T8 تجهیز شده در ناوگان امدادی کرمان موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ KMC T8 تجهیز شده در ناوگان امدادی کرمان موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید