فانتوم اکس 2 پرو؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به لنز دوربین پرتره جمع شونده (فیلم و عکس)

به گزارش چه خبر آنلاین، فانتوم موبایل (Phantom Mobile) به تازگی طی رویدادی در شهر دبی، امارات از سری پرچمدار اکس 2 (X2) خود رونمایی کرد که گل سرسبد این مجموعه به نام اکس 2 پرو 5 جی (X2 Pro 5G) مجهز به سامانه لنز پرتره جمع شونده است. فانتوم اکس 2 پرو دارای نمایشگر 6.78 اینچی 120 هرتزی آمولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است.

فانتوم اکس 2 پرو؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به لنز دوربین پرتره جمع شونده (فیلم و عکس)

تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.

پیش از آن که شرکت های چینی مطرحی همانند شیائومی و اوپو سامانه لنز جمع شونده را در مجموعه دوربین گوشی های هوشمند خود به کار بگیرند، فانتوم موبایل (یکی از برند های تکنو موبایل) این اقدام را انجام داده است.

فانتوم موبایل (Phantom Mobile) به تازگی طی رویدادی در شهر دبی، امارات از سری پرچمدار اکس 2 (X2) خود رونمایی کرد که گل سرسبد این مجموعه به نام اکس 2 پرو 5 جی (X2 Pro 5G) مجهز به سامانه لنز پرتره جمع شونده است. فانتوم اکس 2 پرو دارای نمایشگر 6.78 اینچی 120 هرتزی آمولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است.

این گوشی هوشمند دارای پردازنده دیمنسیتی 9000 (Dimensity 9000) است که در برترین پیکربندی با 12 گیگابایت حافظه رم ال پی دی دی آر 5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. تامین نیروی مورد احتیاج فانتوم اکس 2 پرو بر عهده یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می نماید.

اما بی تردید بخش متمایز سخت افزار فانتوم اکس 2 پرو سامانه دوربین خاص آن است. دو حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی و یک ماژول 13 مگاپیکسلی اولتراواید در فانتوم اکس 2 پرو بکار گرفته شده اند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 32 مگاپیکسلی است. حسگر 50 مگاپیکسلی واید دارای مشخصات f/1.9، 1/1.3، 1.2µm است و حسگر 50 مگاپیکسلی تله فوتو دارای مشخصات f/1.5، ½.7، 0.64µm است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

ماژول تله فوتو برای گرفتن عکس های پرتره مشابه با یک لنز دی اس ال آر استفاده می شود. لنز این حسگر هر زمان که حالت عکسبرداری پرتره فعال شده باشد از بدنه گوشی به سمت بیرون خارج می شود. زمانی که حالت عکاسی تغییر داده می شود یا اپلیکیشن دوربین بسته می شود، لنز نیز به داخل محفظه ماژول خود باز می شود.

این لنز دارای فاصله کانونی 65 میلیمتر با عمق میدان کم بزرگنمایی اپتیکال 2.5 برابر بدون این که زیبایی دستگاه تحت تاثیر قرار بگیرد را ارائه می نماید. قابلیت های فیلمبرداری نیز جالب توجه هستند و فانتوم اکس 2 پرو توانایی فیلمبرداری 4 کی (4K) با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد.

برای افزایش ویژگی های دوربین گوشی هوشمند فانتوم اکس 2، شرکت تکنو با جان رنکین وادل (John Rankin Waddell)، عکاس، ناشر و کارگردان بریتانیایی همکاری داشته است. وی فیلتر های هنری ایده آل برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران فعال در رسانه های اجتماعی را توسعه داده است.

به رغم پیش بینی برچسب 930 دلاری برای این محصول، اما هنوز به طور رسمی قیمت از جانب سازنده مورد اشاره قرار نگرفته است.

منبع: فرادید
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1391

به "فانتوم اکس 2 پرو؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به لنز دوربین پرتره جمع شونده (فیلم و عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فانتوم اکس 2 پرو؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به لنز دوربین پرتره جمع شونده (فیلم و عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید