صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری هرمزگان در سال 98

به گزارش چه خبر آنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیرساخت های گردشگری استان، سال گذشته 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری صادرشده است.

صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری هرمزگان در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند بابیان این مطلب گفت: از این تعداد موافقت اصولی صادره، 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 18 اقامتگاه بوم گردی،13 مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12 مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، دو هتل آپارتمان، دو مرکز آب درمانی، دو مورد تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمان پذیر و یک مورد واحد پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی بوده است.

او با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها، برای بیش از 4652 نفر شغل ایجاد می گردد، اضافه کرد: کوشش خواهیم کرد با یاری بخش خصوصی هر چه سریع تر عملیات اجرایی این طرح ها در سطح استان شروع گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح ها 40741 میلیارد ریال است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 138

به "صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری هرمزگان در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری هرمزگان در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید