راهنمای دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت

به گزارش چه خبر آنلاین، لپ تاپ برای دانشجویان و دانش آموزان از ابزارهای ضروری است که در انجام پروژه ها، مطالعه منابع آموزشی، تماشای ویدیوهای درسی و غیره نقش مهمی دارد. با این وجود قیمت بالای لپ تاپ خرید آن را برای بسیاری از دانشجویان دور از دسترس کرده است. در این بین دو انتخاب بیشتر وجود ندارد که اولی خرید لپ تاپ کارکرده و دومی خرید اقساطی لپ تاپ است. برای خرید لپ تاپ کارکرده می توانید از بین هزاران مدل مختلف که در خبرنگاران آگهی شده، مدل مناسب خود را پیدا کنید. اگر لپ تاپ نو را ترجیح می دهید، در ادامه همراه ما باشید تا همه چیز را در مورد وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ برایتان توضیح دهیم.

راهنمای دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت

روش های خرید اقساطی لپ تاپ و تبلت

برای خرید لپ تاپ دانشجویی به صورت قسطی سه راه پیش روی شماست که شامل این موارد می شود:

  • دریافت وام دانشجویی از بانک ها و موسسات مالی
  • دریافت وام از پلتفرم های مالی آنلاین
  • خرید قسطی از فروشگاه های آنلاین

راه اول که کمی سختتر از دو مورد دیگر است، دریافت وام دانشجویی از دانشگاه یا بانک ها است. دو راه دیگر که بسیار آسان تر است، دریافت وام از پلتفرم های مالی یا فروشگاه های آنلاین است. این دو روش سریع تر شما را به لپ تاپ موردنظرتان می رساند اما نرخ بهره آنها بالاتر است.

دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت

وزارت علوم و وزارت بهداشت هر ساله برای دانشجویان تسهیلات مختلفی را در قالب وام نظر می گیرند. مزیت اصلی این تسهیلات کارمزدهای بسیار پایین، بازپرداخت طولانی و عدم نیاز به ضامن است و به همین علت بین دانشجوها متقاضیان زیادی دارد.

وام خرید لوازم کمک آموزشی

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تسهیلات متنوعی را در قالب وام شهریه، وام اضطراری، وام مسکن و موارد دیگر به دانشجویان ارائه می کند. یکی از این تسهیلات هم وام خرید لوازم کمک آموزشی از جمله لپ تاپ و تبلت است.

بر اساس آیین نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبلغ وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت در سال 1401 برابر 6 میلیون و 500 هزار تومان است. این وام بدون کارمزد است و طی سال تحصیلی در اختیار دانشجویان متقاضی قرار خواهد گرفت.

وام دانشجویی بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و بسکمک از دانشگاه های دولتی تسهیلات مختلفی را برای دانشجویان تدارک دیده است.

بازپرداخت این وام به انتخاب متقاضی بین 6 تا 24 ماه با نرخ 4 درصد است. این وام در قالب کارت خرید در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از مراکز منتخبی که لیست آنها در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفته است، اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید.

آگهی های لپ تاپ را در خبرنگاران ببینید

وام دانشجویی بانک ملی برای دانشجویان دانشگاه آزاد

یکی از وام های محبوب بین دانشجویان، وام بانک ملی است که برای دانشجویان دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است. مبلغ و مقدار اقساط این وام برای هر مقطع تحصیلی فرق دارد و در صورت تایید از طریق دانشگاه، به حساب دانشجو واریز می شود. مبلغ این وام در سال 1400 برای هر مقطع به این ترتیب بود و برای سال تحصیلی جاری درصدی به آن افزوده خواهد شد:

  • وام دانشجویی بانک ملی مقطع کارشناسی: 10 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه و نرخ 10 درصد
  • وام دانشجویی بانک ملی مقطع کارشناسی ارشد: 15 میلیون تومان با بازپرداخت 48 ماهه و نرخ 10 درصد
  • وام دانشجویی بانک ملی مقطع دکترا: 50 میلیون تومان با بازپرداخت 60 ماهه و نرخ 10 درصد

برای دریافت این وام دانشجویی باید به در بخش رفاه دانشجویان ثبت نام کنید تا پس از تایید از طریق دانشگاه معرفی نامه برای شما صادر شود. سپس با مراجعه به بانک می توانید وام دانشجویی را برای خرید لپ تاپ دریافت کنید.

دریافت وام از پلتفرم های آنلاین برای خرید لپ تاپ و تبلت

پلتفرم های فین تک فعال در حوزه مالی چند سالی است که دریافت وام برای خرید کالا را بسیار آسان تر از قبل کرده اند. این پلتفرم ها شامل دیجی پی، ازکی وام، لندو، ایزی پی و موارد دیگری است که در جدول زیر به آنها اشاره کرده ایم.

نام موسسهنرخ سودمدت بازپرداختمبلغ وام
دیجی پی23 درصد12 ماه20 میلیون تومان
لندو18 درصد12 ماه20 میلیون تومان
ازکی وام21 درصد12 ماه25 میلیون تومان
قسطی کلاب16 درصد24 ماه150 میلیون تومان
ایزی پی24 درصد12 ماه20 میلیون تومان
والتا21 درصد18 ماه40 میلیون تومان

مزایا و معایب وام خرید اقساطی

  • مراحل دریافت این وام بسیار ساده و سریع است و از طریق ثبت نام در سایت و به صورت کاملا آنلاین انجام می شود.
  • در این سایت ها بر خلاف بانک ها و موسسات قرض الحسنه هیچ مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد از شما اخذ نمی شود و تنها از امتیازتان کسر خواهد شد.
  • تنها مشکل دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ از این سایت ها نرخ بالای کارمزد نسبت به وام های دانشجویی دیگر است.

خرید قسطی از فروشگاه های آنلاین

راه دیگری که برای تهیه لپ تاپ دارید، خرید اقساطی از فروشگاه های آنلاین معتبر است. برخی از فروشگاه های آنلاین از جمله دیجی کالا، کالاتیک، آترامات، مقداد آی تی و آداک امکان خرید قسطی لپ تاپ، گوشی، تبلت و دیگر کالاهای کمک آموزشی را برای همه کاربران و از جمله دانشجویان فراهم کرده اند.

آگهی های گوشی همراه را در خبرنگاران ببینید

حرف آخر

لپ تاپ و تبلت از ابزارهای ضروری دانشجویان و دانش آموزان برای انجام پروژه و مطالعه منابع آموزشی است. افزایش قیمت این دستگاه ها دسترسی به آنها را برای بسکمک سخت کرده است. در این مطلب 3 روش را برای خرید آسان لپ تاپ و تبلت توضیح دادیم که شامل دریافت وام دانشجویی، دریافت وام از پلتفرم های آنلاین و خرید اقساطی می شود. در این بین دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ به خاطر کارمزد ناچیز و بازپرداخت طولانی گزینه ایده آل است.

***

آگهی های انواع لپ تاپ را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1349

به "راهنمای دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای دریافت وام دانشجویی برای خرید لپ تاپ و تبلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید