دو برابر شدن مبتلایان به کرونا در ترکیه

به گزارش چه خبر آنلاین، وزیر بهداشت ترکیه روز پنجشنبه خبر داد که تست کرونای 168 نفر دیگر در این کشور طی 24 ساعت گذشته مثبت شده تا شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به 359 نفر افزایش یابد.

دو برابر شدن مبتلایان به کرونا در ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دکتر فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه شامگاه روز پنجشنبه خبر داد که طی 24 ساعت گذشته از 1981 نفر در این کشور تست کرونا گرفته شده که جواب تست 168 نفر مثبت بود تا مجموع مبتلایان در این کشور به 359 نفر برسد.

وی همچنین افزود که طی 24 ساعت گذشته 2 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان در ترکیه به 4 نفر برسد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه از شهروندان این کشور خواست تا در خانه های خود باقی بمانند و تماس و ارتباط با دیگر اعضای خانواده را به حداقل ممکن برسانند.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می شود. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می کنند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می شود.

سازمان جهانی بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری آن را همه گیر جهانی گفت.

آخرین آمارها حاکی از آن است که در سرتاسر جهان بیش از 242 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و قربانیان آن نیز به 10 هزار نفر رسیده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 76

به "دو برابر شدن مبتلایان به کرونا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو برابر شدن مبتلایان به کرونا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید