تصاویر ، کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل

به گزارش چه خبر آنلاین، کمپر 1.6 میلیون دلاری کمپانی استون آفرود (SOD) با نام پیک یک خودروی تفریحی مخصوص مسافرت و سفرهای اکتشافی با ظاهری خشن اما درونی تزئین شده به سبک ساده روستایی و شیک است.

تصاویر ، کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، هر زمان که یک سازنده خودروهای مسافرتی - اکتشافی محصولی را فراتر از اوج می نامد، می دانید که می خواهد چیز خاصی را ارائه دهد به ویژه اگر این سازنده یک کمپانی آلمانی باشد که به ارائه تمیزترین کمپر فوق مدرن یونیماگ (Unimog) با قیمت یک میلیون دلاری معروفیت دارد.

کمپانیاستون آفرود دیزاین(Stone Offroad Design) با جدیدترین سری یونیماگ با نام پیک (Peak، به معنای قله) خود را به مرتفع ترین قله روی کوه رسانده است. این کمپانی نشان داده که واقعا در هنر ترکیب یکپارچه شاسی خودروهای بسیار پرکار و ودارای ظاهر خشن در همه میزان ها با امکانات زندگی فوق العاده لوکس تسلط دارد. پیک 6 در 6 در واقع فرزند میانی ودرشت اندام خانواده با استخوان های بزرگ است که یک خودروی شش چرخ مان (MAN) را با یک کمپر دارای نشیمن مدرن که به سبک روستایی تزئین شده جفت می نماید و آماده ارائه حداکثر راحتی در ناخوشایندترین مختصات است.

استون آفرود دیزاین (SOD) منظره تازه ای به فضای درونی این خودروی تفریحی 6 در 6 می دهد. تزئین و دکوراسیون خودروهای تفریحی عمدتا به وسیله سازندگان قدیمی مانند Action Mobil و Unicat انجام می گیرد. اما در این خودرو قدری به جذابیت های تزئینی و دکوراتیو و امکانات این دو کمپانی قدیمی، افزوده شده است.

کمپر تفریحی پیک (Peak 6x6 3358-6500) همانگونه که در تصویر نیز دیده می گردد، روی یک شاسی کامیون سنگین مرسدس بنز Arocs 6WD عرضه می گردد، این کامیون های سنگین در حالت عادی اغلب عمر خود را صرف حمل ماشین آلات و مواد در اطراف محل های ساخت و ساز می نمایند. اما این بار از شاسی های نوی این کامیون ها برای حمل این کمپر ویژه وخاص استفاده شده است. نیروی محرکه موتور این خودروی سنگین از یک موتور 6 سیلندر 15.6 لیتری 578 اسب بخاری و گیربکس Powershift 3 مرسدس بنز تامین می گردد. SOD بعلاوه نسخه 6500-3352 را بر اساس MAN TGX 33.520 6x6 با قدرت 520 اسب بخار ارائه می دهد.

از پله های دسترسی بالا بروید و از درب ورودی به داخل این کمپر پا بگذارید، خواهید دید که زیبایی واقعی طرح پیک 6 در 6 در در آن می درخشد. خریداران در دسته کمپرهای تفریحی انتظار سطح مشخصی از استقلال را هنگام چیدمان و تزئین ها در این گونه خودروها را دارند . اولین ساخته پیک 6 در 6 یک چیدمان راحت و هوشمند با اتاق خواب نیمه بسته در عقب که جداره های آن در اطراف یک تخت دونفره کشیده شده را نشان می دهد.

یک بلوک آشپزخانه جمع و جور در سمت راست ورودی با اجاق گاز، سینک ظرفشویی وکشوهای ذخیره سازی مواد غذایی واقع شده است، یک قدم دور تر از غذاخوری درست در سراسر راهرو. علاوه بر بلوک اصلی آشپزخانه ، یک اجاق در چند قدمی در سمت دیگر ورودی و یک یخچال/فریزر ایستاده در کنار کنسول ظروف ظرف شویی در پشت ناهارخوری وجود دارد.

حمام با چیدمان منحصر به فرد با فضا سازی مناسبی درست در جلوی اتاق خواب واقع شده است. SOD به جای تقسیم توالت و اتاق دوش به یک حمام خشک. توالت را در پشت اتاق دوش در سمت عریض راننده قرار می دهد، با یک سینک و روشویی که در سمت عقب صندلی سرنشین واقع شده است.

طبق فهرستی در سایت فروش خودرو آلمانی Mobile.de، قیمت پیک 6 در 6 از 1.5 میلیون یورو (تقریبا 1.64 میلیون دلار آمریکا) آغاز می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | پیشتازی بنز در فراوری ون های برقی و تفریحی | برنامه مرسدس برای یک دهه آینده اعلام شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1467

به "تصاویر ، کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید