از افت شدید بازیکنان تا تغییرات زیاد کادرفنی در ترکیب؛ پرسپولیس نیازمند بازگشت به روزهای خوب

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس دچار افت شدیدی شده اند.

از افت شدید بازیکنان تا تغییرات زیاد کادرفنی در ترکیب؛ پرسپولیس نیازمند بازگشت به روزهای خوب

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس دچار افت شدیدی شده اند و این موضوع در بازی هایی که این تیم به نمایش می گذارد محسوس است. این موضوع هم شامل بازیکنان قدیمی تر این تیم نظیر مهدی عبدی، میلاد سرلک، سعید آقایی و مهدی ترابی می گردد و هم بازیکنان جدیدتر به گونه ای که حتی هنانوف و رامین رضاییان نیز به نظر می رسد دچار این افت شده و بازی که دیشب ارائه دادند به هیچ وجه با بازی هایی که در ابتدای حضور خود در پرسپولیس به نمایش گذاشتند قابل قباس نیست.

در این میان دلایل زیادی می تواند برای این افت دسته جمعی مطرح گردد؛ از فشار روحی روانی زیادی که روی مجموعه تیمی وجود دارد تا چرخه تمرینات تیمی اما آن چه که تعیین به نظر می رسد تمامی بازیکنان پرسپولیس این افت را تجربه نموده اند. به گونه ای که مرور بازی های بازیکنانی چون حامد لک، میلاد سرلک، سعید اقایی، علی شجاعی، رامین رضاییان، وحدت هنانوف و ... با زمانی که تازه به پرسپولیس پا گذاشته بودند نشان می دهد آن ها از آمادگی قبلی به دور هستند.

این افت شامل بازیکنان قدیمی تر نیز شده است. مهدی ترابی و مهدی عبدی و امید عالیشاه و بقیه نفرات قدیمی تر نیز با روزهای خوب خود فاصله دارند و بی شک کادرفنی پرسپولیس باید بیش از هر کسی دلیل این موضوع را بداند. باید منتظر بود و دید در فاصله زمانی که سرخ ها تا بازی هفته 25 خود دارند می توانند به نوعی تمرین نمایند که در چند هفته انتهای به روزهای خوب خود برگردند یا این افت همچنان ادامه خواهد داشت.

ادرفنی پرسپولیس پس از ماه ها آغاز رقابت های لیگ و جام حذفی هنوز ترکیب خود را نشناخته است. یکی از بزرگترین ایرادهای پرسپولیس این فصل تغییرات پیاپی در ترکیب این تیم بوده است. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در فصل های گذشته ایمان و اعتقاد پایدار سرمربی چون برانکو ایوانکوویچ به ترکیب ایده آلش بود. ترکیبی که راه یافتن به آن بسیار سخت بود، درست مثل خروج از آن.

برانکو همواره تاکید داشت همان طور که راه یافتن به ترکیب من سخت است، با اولین اشتباه بازیکنی را بیرون نمی گذارم و به راحتی هرکسی را از ترکیب خارج نمی کنم. این اتفاق در پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی از بین رفت به گونه ای که در این فصل در هر بازی لیگ و جام حذفی شاهد تغییرات پیاپی بازیکنان بوده ایم. یحیی و حمید مطهری به عنوان سرمربی و مربی هنوز پس از گذشت ماه ها از رقابت های لیگ و جام حذفی ترکیب خود را نشناخته اند و بی تردید یکی از دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس ناهماهنگی بین عناصر تیمی است.

در حالی که بسیاری از اهالی فوتبال در انتظار تعویض های شجاعانه یحیی گل محمدی برای باز کردن دروازه آلومینیوم اراک بودند اما سرمربی پرسپولیس همان طور تعویض کرد که پیش بینی می شد و خبری از تعویض های انتحاری نبود. اولین تعویض پرسپولیس اجباری بود و سعید آقایی جانشین فرشاد فرجی شد، تعویضی که شاید می توانست به گونه دیگری رقم خورده و با حضور سیدجلال حسینی همراه گردد.

اما در ادامه راه هیچ اتفاقی رخ نداد و شاید اگر پرسپولیس تیم پیروز میدان بود هم همین تعویض ها را انجام می داد. مهدی عبدی و حامد پاکدل جای دو مهاجم دیگر آمدند و رضا اسدی هم جای کامیابی نیا و صفروف هم جای رامین رضاییان. از این رو کاملا تعیین است تعویض ها پست به پست و منطقه به منطقه اجرا شده و خبری از بازی ریسکی نیست.

به هر روی یکی از شاخصه های یحیی گل محمدی و کادرش از سوی منتقدان بازی محافظه کارانه است که کاملا در بازی روز قبل و دیگر بازی های بزرگ این تیم در فصل جاری و فصل های قبل تعیین است و نمی توان آن را نادیده گرفت. وقتی تیمی در آستانه حذف شدن است دست به هر کاری می زند تا نتیجه را برگرداند اما در پرسپولیس یحیی گل محمدی روز قبل اتفاق دیگری افتاد و پرسپولیس تا سوت انتها بازی با دو هافبک دفاعی بازی کرد!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1262

به "از افت شدید بازیکنان تا تغییرات زیاد کادرفنی در ترکیب؛ پرسپولیس نیازمند بازگشت به روزهای خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از افت شدید بازیکنان تا تغییرات زیاد کادرفنی در ترکیب؛ پرسپولیس نیازمند بازگشت به روزهای خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید