20 هزار امضا برای جلوگیری از کشتار سگ ها

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران (پانا) - پس از ماجرای کشتن سگ ها در تبریز گروهی از هواداران حقوق حیوانات با راه اندازی کارزاری خواستار رسیدگی به عملکرد شهرداری ها در زمینه کنترل جمعیت حیوانات شدند.

20 هزار امضا برای جلوگیری از کشتار سگ ها

نزدیک به 20 هزار نفر این کارزار را امضا نموده اند. در متن این کارزار که خطاب به ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس نوشته شده است آمده:

سال هاست خشونت علیه حیوانات مظلوم و زبان بسته که توسط خالق بی همتا زندگی داده شده اند، در تمام این مرز و بوم پاک رواج یافته و دل مردم ایران از این قبیل کشتارها خون است.

ما، جمعی از مردم ایران، خواهان رسیدگی و منع اعمال خشونت و کشتار توسط شهرداری های هر شهر هستیم و قاطعانه درخواست عقیم سازی و کنترل جمعیت حیوانات را داریم. این حیوانات بی پناه مظهر عشق الهی هستند و ما انسان ها با ساخت شهرها به محل زیست حیوانات هجوم آورده ایم و حداقل کار این است که از زندگی و جان این حیوانات حفاظت کنیم.

در خاتمه مؤکداً درخواست رسیدگی به موضوع خشونت علیه حیوانات و خصوصاً مورد اخیر در تبریز هستیم و درخواست داریم برخورد قاطع و اقدامات بازدارنده در این زمینه صورت گیرد.

این کارزار تا 25 تیرماه در آدرس (https://www.karzar.net/dogs) در حال جمع آوری امضاست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 878

به "20 هزار امضا برای جلوگیری از کشتار سگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار امضا برای جلوگیری از کشتار سگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید