گل محمدی: این برد تقدیم به طرفداران پرسپولیس

به گزارش چه خبر آنلاین، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی خیلی مهمی پیروز شدیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت خیلی خوشحالیم. در مجموع بازی خوبی بود و بازی را خوب آغاز کردیم. در ادامه حریف 10 نفره شد و این خیلی به نفع ما شد و توانستیم با گردش توپ بهتری به گل دست پیدا کنیم.

گل محمدی: این برد تقدیم به طرفداران پرسپولیس

وی در ادامه اضافه کرد: در مجموع اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان به خاطر جان فشاری و ایثار و از خودگذشتگی در این مسابقات داشتند تشکر کنم. حق شان بودند که به فینال غرب آسیا برسند و ان شاالله در نهایت به فینال نهایی هم برسیم. این برد را به طرفداران تقدیم می کنیم که همواره انرژی مثبت دادند و وجودشان را کنار خودمان حس می کردیم. از اینکه آن ها مسرور هستند ما هم مسرور هستیم و امیدواریم این مسروری ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال درباره گلزنی تیمش شرح داد: بچه ها فقط برای هدف های بزرگی که داریم و مسروری و شاد کردن دل طرفداران از جان مایه می گذارند و ایثار و از خود گذشتگی می نمایند. فکر می کنم تنها راهش همین است و این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و شخصاً به آن ها افتخار می کنم و امیدوارم این فرایند تا آخر مسابقات ادامه داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 442

به "گل محمدی: این برد تقدیم به طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این برد تقدیم به طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید