کرونا در آفریقای جنوبی اوج می گیرد؟

به گزارش چه خبر آنلاین، شورای مبارزه با کورونا در آفریقای جنوبی در تاریخ 1 ژوئن کشور را به سطح 3 استراتژی خطر رساند، که بدان معنی است که سفرهای داخلی و بین المللی هنوز ممنوع است - به جز سفرهای کاری.

کرونا در آفریقای جنوبی اوج می گیرد؟

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

در صورتی که هتل ها اقامتگاه هایی را برای مسافران کاری فراهم نمایند، مجاز به بازگشایی هستند. همه جاذبه های تفریحی در این مرحله بسته هستند. در حالی که آفریقای جنوبی همچنان در یک شرایط فاجعه ملی قرار گرفته است، تمام فعالیت گردشگری و مسافرت های کاری در کوشش برای محدود کردن اثرات ویران نماینده ویروس کرونا، زیر نظارت قرار می گیرد.

براساس پیش بینی، مرحله اول بهبودی بیماری همه گیر کرونا توسط گردشگری داخلی راهنمایی می گردد و سال آینده نیز گردشگری منطقه ای و بین المللی بازگشایی خواهد شد.

وزیر دنیاگردی در ادامه به چگونگی همکاری دولت با افراد تحت تأثیر برای ادامه فعالیت مشاغل اشاره نمود: دو ماه گذشته و تعطیلی برای بخش گردشگری سخت بوده است. ما همچنین شاهد بودیم که بسیاری از مشاغل در این بخش برای بقا می جنگند و پیش بینی های ما نشان داد که اگر این بخش تا سپتامبر سال 2020 به بهره برداری نرسد تقریبا 600هزار شغل در معرض خطر قرار می گیرند.

این واقعیت باعث شد که برای بازپرداخت این بخش هم دولت و هم بخش خصوصی با هم همکاری نمایند. با بازگشایی این بخش، ما اطمینان داریم که اقدامات لازم برای حمایت از کارکنان، تأمین نمایندگان، گردشگران و همه کسانی که با این بخش درگیر هستند، صورت گرفته است. بسیاری از کشورها در حال آغاز مجدد مرحله به مرحله هستند، زیرا موج های ابتدایی همه گیر این ویروس در سطح دنیا آغاز به فروپاشی نموده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 169

به "کرونا در آفریقای جنوبی اوج می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آفریقای جنوبی اوج می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید