کره شمالی 3 موشک دیگر به سوی دریا شلیک کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، ارتش کره جنوبی از شلیک سه موشک دیگر کوتاه برد توسط کره شمالی به سوی دریا خبر داده است.

کره شمالی 3 موشک دیگر به سوی دریا شلیک کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ارتش کره جنوبی اظهار داشت: کره شاقتصادی امروز دوشنبه سه موشک کوتاه برد دیگر به سوی دریا شلیک کرده است.

اساس این گزارش، یک هفته پس از آنکه کره شاقتصادی آزمایش های موشکی خود را پس از سه ماه وقفه از سرگرفته، ارتش کره جنوبی از شلیک سه موشک دیگر کوتاه برد توسط کره شاقتصادی خبر می دهد.

پرتابه های شلیک شده شامل گلوله های توپی است که از سامانه های جدید تسلیحاتی کره شاقتصادی موسوم به MLRS شلیک شده است. این مطلب را ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرده است.

ارتش کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اضافه نمود: این پرتابه ها از سواحل شرقی سوندوک شلیک شده که کره شاقتصادی سال گذشته نیز اقدام به شلیک موشک هایی از این منطقه کرده است.

آزمایش های موشکی و توپخانه ای کره شاقتصادی بخشی از مانورهای ارتش این کشور است که از ماه گذشته آغاز شده و کیم جونگ اون رهبر کره شاقتصادی شخصا بر آن نظارت داشته است.

کره شاقتصادی پس از سه ماه وقفه، آزمایش های موشکی و تسلیحاتی خود را در روز 2 مارس از سرگرفته است.

ارتش کره جنوبی تاسف عمیق خود را نسبت به شلیک پرتابه های کره شاقتصادی اعلام کرده و گفته است که آزمایش های بیشتر را زیر نظر خواهد داشت.

کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نیز اظهار داشت: مشاور امنیت ملی کره جنوبی نشستی را با رئیس سرویس جاسوسی داشته تا شرایط جدید منطقه را تجزیه و تحلیل کند.

تارو کونو وزیر دفاع ژاپن نیز گفت: پرتابه های شلیک شده کره شاقتصادی ظاهرا موشک بالستیک بوده ولی در منطقه اقتصادی ویژه ژاپن فرود نیامده است.

یک مقام آمریکایی نیز که نامش فاش نشده، شلیک سه پرتابه کره شاقتصادی را تایید کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 46

به "کره شمالی 3 موشک دیگر به سوی دریا شلیک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی 3 موشک دیگر به سوی دریا شلیک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید