پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه ای

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اسماعیل نجار در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از شهروندان ترکیه و مصدوم شدن برخی دیگر در حادثه زمین لرزه ازمیر، آمادگی ایران را برای اعزام نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی به محل حادثه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان گفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با صدور پیامی خطاب به همت گل اوغلو رئیس سازمان مدیریت بلایا و شرایط اضطراری ترکیه، آورده است: حادثه مصیبت بار زلزله شهر ازمیرکه موجب جان باختن و آسیب دیدن جمعی از شهروندان شده را حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

متن کامل پیام نجار به همتای ترکیه ای خود به این شرح است:

حادثه مصیبت بار زلزله شهر ازمیرکه موجب جان باختن و آسیب دیدن جمعی از شهروندان شده را حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

همچنین در ایام ولادت رسول اکرم (ص) که نماد وحدت و برادری مسلمانان جهان است، اعلام می نمایم نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی اعزام به محل حادثه برای ارایه خدمت را دارند.

اسماعیل نجار

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 506

به "پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همتای ترکیه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید