پرسپولیس در انتطار نهایی شدن جذب بازیکنان برای حضور در آسیا

به گزارش چه خبر آنلاین، با اعلام باشگاه پرسپولیس نام 24 بازیکن این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ثبت شد.

پرسپولیس در انتطار نهایی شدن جذب بازیکنان برای حضور در آسیا

برای سفر با تور زمستان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه، اقدام ها از جمله تهیه اسناد و مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام ثانویه، جهت تکمیل فهرست آسیایی با اضافه شدن بازیکنان جدید در حال اجرا است.

وی گفت: هر تیم حاضر در رقابت ها می تواند 35 بازیکن و 20 نفر عضو کادرفنی، عوامل تیم و همراه را ثبت نام نموده و برای آن ها کارت دریافت کند. در مرحله اول ثبت نام که موعد آن، قبل از این به سرانجام رسیده است، نسبت به ثبت اسامی اعضای کادر فنی، عوامل تیم و 24 بازیکن اقدام نموده بودیم. در خصوص باقی نفرات هم در موعد مقرر اقدام می گردد و منتظر نهایی شدن شرایط بازیکنان جدید تیم هستیم.

حسینی درباره ارسال برنامه کاری تیم برای کنفدراسیون، افزود: با توجه به اینکه بازی ها به صورت متمرکز انجام می گردد برای عدم ایجاد تداخل، از تیم ها برنامه کاری خواسته شد که مربوط به همه موارد از برنامه تمرین تا وعده های غذایی می شد که این کار، اجرا شده است. البته برنامه ما از یازده تا 25 سپتامبر با ذکر زمان بندی دقیق و اعلام ساعت ها است که طبق برنامه اعلامی سرمربی و با هماهنگی مدیر تیم انجام شد. برنامه برای بعد از این تاریخ تا چهارم اکتبر را بدون اعلام ساعت ارائه دادیم و اعلام شد بعد از معلوم شدن شرایط تیم در سرانجام مرحله گروهی ، زمان بندی ها معین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 432

به "پرسپولیس در انتطار نهایی شدن جذب بازیکنان برای حضور در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در انتطار نهایی شدن جذب بازیکنان برای حضور در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید