سرانجام تلخ هفته جنجالی استقلال، آبی ها با گل به خودی شکست خوردند

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال خیلی زود و در هفته دوم لیگ برتر نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد که این نخستین شکست محمود فکری در لیگ برتر نیز به حساب می آید. از بعضی عوامل فنی که در رقم خوردن این شکست بی تاثیر نبودند بگذریم، می توان این شکست را محصول هفته ای پرتلاطم و پر حاشیه دانست که بر استقلال گذشت.

سرانجام تلخ هفته جنجالی استقلال، آبی ها با گل به خودی شکست خوردند

آبی ها لیگ را با آرامش و پیروزی شروع کردند و با اینکه نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده نمایند حریف هفته اول شان را شکست دادند، در هفته دوم مقابل میزبان خود شکست خوردند و این در حالی بود که فکری مجوز استفاده از بازیکنان جدید را هم گرفته بود.

از آنجایی که یک قانون نانوشته می گوید استقلال بعد از هر اتفاق خوب خیلی زود به چالش های عظیم کشیده شده و وارد حاشیه می گردد، آنها این بار هم ترک عادت نکردند و درست در حالی که با همه فشارهایی که تحمل می کردند لیگ را با پیروزی شروع کردند، هفته پر حاشیه و پرتلاطم آنها شروع شد. حاشیه هایی که هر کدام از آنها می تواند تمرکز یک تیم را کاملاً بر هم بزند.

عظیمترین حاشیه ای که هفته گذشته برای مجموعه باشگاه استقلال ایجاد شد مناظره جنجالی مدیرعامل سابق و رییس هیات مدیره بود که حاشیه های زیادی در رسانه های جمعی و فضای مجازی برای این دو و باشگاه استقلال ایجاد کرد. به جز این مناظره جنجالی، بعضی اتفاقات و تصمیمات عجیب نیز مزیدی بر علت شد که از جمله آنها طولانی شدن اسپانسرینگ پیراهن و اصلاح قیمت قرارداد بازیکنان اشاره نمود.

تعدادی از بازیکنان استقلال هفته گذشته در حالی تمرین کردند که بیشترین انرژی آنها صرف چانه زنی برای کم نشدن از مبلغ قراردادشان گذشت و چه بسا این موضوع منجر به از دست رفتن تمرکز آنها برای این بازی شده بود.

استقلال در هفته دوم شکست را تجربه کرد که این شکست محصول مشترک حاشیه های هفته گذشته و یکسری استراتژی های دفاعی درون زمین بود که شاید همین استراتژی های دفاعی ناشی از بر هم خوردن تمرکز کادر فنی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 541

به "سرانجام تلخ هفته جنجالی استقلال، آبی ها با گل به خودی شکست خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تلخ هفته جنجالی استقلال، آبی ها با گل به خودی شکست خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید