پالاس 0 - 0 یونایتد؛ از این بدتر نمی شد! خبرنگاران

به گزارش چه خبر آنلاین، منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس با تساوی بدون گل متوقف شد.

پالاس 0 - 0 یونایتد؛ از این بدتر نمی شد! خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستریونایتد در شبی که نمایش بسیار ضعیفی ارائه داده و حتی قادر به خلق یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه پالاس نبود، به تساوی بدون گل رضایت داده و دو امتیاز مهم دیگر را نیز از دست داد.

اولین فرصت در دقیقه ششم و روی یک موقعیت ایستگاهی برای کریستال پالاس ایجاد شد، اما ضربه تاوسند محکم بود و دین هندرسون این موقعیت را مهار کرد. دقایقی بعد این نمانیا ماتیچ بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه پالاس امتحان کرد، اما گایتا به خوبی عکس العمل نشان داد و این توپ را مهار کرد.

در دقیقه 27 مارکوس راشفورد با ارسال خود برای منچستریونایتد موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر ادینسون کاوانی دقیق نبود و راهی به دروازه پالاس نیافت. در ادامه جریان بازی کاملا آرام و در میانه میدان دنبال شد و در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل در نیمه ای کم موقعیت راهی رختکن شدند.

پالاس نیمه دوم را بهتر شروع کرد و آندره آیو در دقیقه 52 در گوشه محوطه جریمه یونایتد صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و در اختیار دین هندرسون قرار گرفت.

در دقیقه 68 نماینیا ماتیچ یک بار دیگر بخت خود را برای گلزنی از فاصله ای دور امتحان کرد، اما حضور به موقع مدافعان پالاس اجازه نداد این موقعیت تبدیل گل شود.

در لحظات پایانی بازی وان آنهولت با گذر از آرون فان بیساکا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و تا آستانه باز کردن دروازه یونایتد پیش رفت، اما دین هندرسون در آخرین لحظه با عکس العملی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 756

به "پالاس 0 - 0 یونایتد؛ از این بدتر نمی شد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالاس 0 - 0 یونایتد؛ از این بدتر نمی شد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید