هیچ جهت مسدود شده ای در جاده های شمالی کشور وجود ندارد

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون راهداری سازمان راهداری گفت: جهت مسدود شده ای در شمال کشور وجود ندارد و 18 بهمن در جاده چالوس سقوط نموده است.

هیچ جهت مسدود شده ای در جاده های شمالی کشور وجود ندارد

حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه تمامی جهت های منتهی به جاده شمال هم اکنون باز است، گفت: تا روز گذشته جاده کرج به چالوس به دلیل سقوط بهمن و مسدود شدن راه ها بسته بود، اما از صبح امروز با مساعد شدن شرایط هوا تمامی جهت های جاده چالوس باز است.

مطاعی با اشاره به این که تا دیروز تعدادی بهمن سنگین در جاده چالوس سقوط نموده بود، اضافه کرد: با گرم شدن هوا احتمال سقوط بهمن وجود دارد و از مسافران درخواست می کنیم در کنار جاده ها برای دریافت عکس توقف های طولانی نداشته باشند.

سقوط 16 بهمن سنگین در جاده چالوس از روز گذشته

معاون راهداری سازمان راهداری توضیح داد: قطعه 1 آزادراه تهران-شمال از انتهای آزادگان تا شهرستانک که به دلیل مسدود شدن جاده چالوس امکان تردد در آن وجود نداشت از صبح امروز باز است و مسافران می توانند از این جهت تردد نمایند.

او با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می گردد گفت: از مسافران درخواست می کنیم از تردد های غیرضروری و سفر های غیرضروری در این جهت پرهیز نمایند.

مطاعی اظهار کرد: تمامی نیرو های راهداری در نقاط حادثه خیز و مناطق مختلف جهت های شمالی حضور دارند و در صورت وقوع حادثه و یا مسدود شدن جهت ها سریعا اقدام به بازگشایی راه ها می نمایند.

معاون راهداری سازمان راهداری درباره آخرین شرایط راه های مسدود شده در استان لرستان هم گفت: جهت پلدختر به خرم آباد به دلیل سیل مسدود شده و تمامی نیرو های راهداری و بخش های مختلف در حال بازگشایی راه های روستایی مسدود شده در این محور هستند.

مطاعی تأکید کرد: از ابتدای سال هم به دلیل وقوع سیل بخشی از این جهت به صورت کامل بازگشایی نشده بود و احتیاج به تعمیرات اساسی داشت.

او شرح داد: 16 کیلومتر از این جهت احتیاج به دیوار های حائلی دارد که در حال حاضر تمامی نیرو ها در حال باز کردن راه های مسدود شده هستند و تا چند روز آینده اقدامات لازم در این جهت انجام می گردد.

لازم به ذکر است، طی دو روز گذشته به دلیل ورود و فعالیت سامانه بارشی شدید و بارش شدید برف و کولاک تمامی جهتهای شمالی کشور از جمله محور کرج-چالوس مسدود شده بودند. طی اطلاعات رسیده میزان وقوع بهمن در روزهای گذشته بسیار افزایش یافته و احتمال وقوع بهمن در روزهای آینده هم به دلیل کوهستانی بودن جهت وجود دارد به همین دلیل رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در این جهت خودداری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 14

به "هیچ جهت مسدود شده ای در جاده های شمالی کشور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ جهت مسدود شده ای در جاده های شمالی کشور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید