نخستین محموله واکسن کرونا پنجشنبه وارد کشور می گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از انتقال نخستین محموله از واکسن های کرونا به کشور از مبدا روسیه در روز پنج شنبه (16 بهمن ماه) اطلاع داد و گفت: هواپیمایی ماهان واردات نخستین محموله واکسن های کرونا به کشور را بر عهده دارد.

نخستین محموله واکسن کرونا پنجشنبه وارد کشور می گردد

محمد حسن ذبیخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قرار است واکسن های کرونا با سه پرواز وارد کشور گردد که نخستین آن 16 بهمن انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت راه و شهرسازی روز پنج شنبه اولین مرحله از واردات واکسن روسی کرونا با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان از مبدا روسیه و وارد کشور می گردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: برای بارگیری و انتقال باقی واکسن های خریداری شده نیز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام آمادگی نموده است.

وی افزود: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان روز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین می نشیند و واکسن ها تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گردد، این پرواز از مبدا روسیه حدود 4 ساعت به طول خواهد انجامید و همه تمهیدات لازم برای لجستیک این واکسن ها اندیشیده شده و فراهم است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: وزارت راه بر موضوع حمل این واکسن ها نظارت دارد و از مقدار خریداری شده بی اطلاع است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 678

به "نخستین محموله واکسن کرونا پنجشنبه وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین محموله واکسن کرونا پنجشنبه وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید