نتایج جالب واکسن کرونای چینی در مرحله آزمایش بالینی

به گزارش چه خبر آنلاین، یک شرکت چینی از آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونا در مراحل آزمایش بالینی آن اطلاع داد.

نتایج جالب واکسن کرونای چینی در مرحله آزمایش بالینی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت CNBG چین امروز (یکشنبه) اعلام نمود که نتایج اولیه آزمایش بالینی واکسن ویروس کرونای این شرکت حاکی از ایمن و مؤثر بودن آن است. واکسن این شرکت دومین کاندیدای معرفی به بازارهای بین المللی است که در زمان حاضر در مرحله آزمایش بالینی قرار گرفته است.

تزریقهای آزمایشی واکسن شرکت CNBG سطح بالایی از آنتی بادی در تمام شرکت کنندگان در فازهای یک و دو نشان داد.

محققان و شرکتهای چینی درحال آزمایش شش واکسن احتمالی درمان ویروس کرونا در مرحله بالینی هستند و بیش از ده ها واکسن در سراسر دنیا در مراحل آزمایشی برای درمان ویروسی قرار دارند که تا کنون منجر به مرگ بیش از 470 هزار نفر شده است.

با وجود آزمایشات گسترده هیچ یک از این واکسن ها تا کنون پیروز به عبور از مرحله سوم آزمایشات بالینی، مرحله ای حساس و ضروری برای ورود به بازار مصرف نشده اند.

اخیراً سومیا سوامیناتان دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت اعلام نمود: دست کم 200 نوع واکسن کووید 19 در مرحله اکتشاف قرار گرفته است که حدود 10 نوع وارد مرحله آزمایش روی انسان شده و سه نوع از آن شامل واکسن چین به زودی وارد فاز سوم آزمایش بالینی می گردد.

پیش از این ریک اسکات، سناتور آمریکایی در مصاحبه ای به تلویزیون بی بی سی گفت: ما باید به این واکسن دست یابیم، اما متأسفانه مدارکی در اختیار داریم که چین در کوشش است در کار ما کارشکنی یا این فرایند را کُند کند .

وی اضافه کرد: چین نمی خواهد ما اول این واکسن را بسازیم. آنها تصمیم گرفته اند دشمن آمریکایی ها و دموکراسی در سراسر دنیا باشند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 301

به "نتایج جالب واکسن کرونای چینی در مرحله آزمایش بالینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج جالب واکسن کرونای چینی در مرحله آزمایش بالینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید