مقاله: Canggu بالی، بهشت موج سواران

به گزارش چه خبر آنلاین، اگر می خواهید برای موج سواری به این منطقه بروید، بهتر است فصل خشک را انتخاب کنید؛ اگر چه که افراد بیشتری در آب هستند. اگر به Canggu می روید تا از مناطق روستایی و فرهنگ مردم بالی لذت ببرید هر فصلی برای شما مناسب است. فصل پر باران سال هر از چند گاهی روزهای بارانی دارد ولی دیدن منظره شالیزارهای سبز و زیبا تلافی آن را در می آورند. دمای هوا نیز در این زمان خوب است. نتیجه گیری این که هر فصلی از سال برای رفتن به تور بالی و Canggu مناسب است.

مقاله: Canggu بالی، بهشت موج سواران

در Canggu انتخاب زیادی دارید، هم می توانید در یکی از صدها خانه کوچک منطقه و در کنار یک خانواده محلی بمانید، هم می توانید یک ویلای خصوصی برای خودتان اجاره کنید. اگر به دنبال چیزی در این بین هستید، جایی که حال و هوایی دوستانه و شخصی به علاوه موقعیتی عالی و نزدیک به ساحل داشته باشد، باید نگاهی به Surfana Bali داشته باشید. منظره شالیزارها و دوری از جاده های اصلی، آن را به مکانی آرامش بخش و ساکت تبدیل می کنند. تخته موج سواری، آموزش موج سواری، اسکوتر، ماساژ، سفرهای روزانه و حتی جلسات یوگا در این اقامتگاه به مسافران تور بالی ارائه می شوند. ولی مهم تر از همه چیز، این اقامتگاه سبک زندگی خوب Canggu و زیبایی منطقه را به شما نشان می دهد.

وقتی به فرودگاه Denpasar بروید، می توانید به راحتی با تاکسی به Canggu بیایید. بسته به مقدار ترافیک، سواری بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد.

این منطقه، ترکیبی بی نقص از فرهنگ محلی بالی، مناظر روستایی شامل شالیزارهای برنج و موج سوارهای حرفه ای است که از سراسر جهان در این محل جمع شده اند و این بخش زیبا از بالی را به مکانی تفریحی و شاداب تبدیل کرده اند. ساحل پر است از نوشیدنی فروشی ها و رستوران های کوچک با حال و هوایی آرامش بخش و البته مفرح. می توانید در سواحل Batu Bolong و Echo، بسته به تواناییتان در موج سواری، موج های خوبی را پیدا کنید.

منبع مقاله: Canggu بالی، بهشت موج سواران

انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1154

به "مقاله: Canggu بالی، بهشت موج سواران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: Canggu بالی، بهشت موج سواران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید