مقاله: آشنایی با اتاوا پایتخت کانادا

به گزارش چه خبر آنلاین، اتاوا دارای استانداردهای بالای زندگی و نرخ پایین بیکاری است. پایتخت کانادا در میان شهرهای عظیم کانادا دارای چهارمین نرخ رشد فراوری ناخالص داخلی GDP در سال 2007 بوده است. این نرخ برابر با 2.7% بوده است که از متوسط نرخ GDP شهرهای دیگر کانادا که 2.4% است، بالاتر است. منطقه اتاوا گاتینو سومین شهر پردرآمد در میان شهرهای عظیم کاناد است. هزینه سالیانه زندگی در پایتخت کانادا در سال 2007 تا 1.9% افزایش یافت. شرکت Mercer اتاوا را به عنوان سومین شهر باکیفیت برای زندگی در میان شهرهای آمریکا و شانزدهمین شهر با کیفیت در میان شهرهای جهان رده بندی نموده است.

مقاله: آشنایی با اتاوا پایتخت کانادا

این موزه تو شهر اتاوا نمایشگاهی از برنامه های عمومی بای تاکید تجربه های انسانی طراحی شده که مجموعه از تاریخ جنگ کانادا از اولین ساعات عصر حاضر هست که تاریخ کانادا به اون افتخار می نماید. توپخانه ها، لباس های نظامی، مدال ها و بیش از 13000 هزار اثر هنری در این موزه می باشند.

این موزه دیدنی یکی از بزرگترین مجموعه از هنر و فرهنگ در کاناداست که آثار هنری و یا نقاشی های فوق العاده ای از نمادهای هنری کانادا را به نمایش گذاشته می گردد. حدود 40000 اثر هنری در این مجموعه گردآوری شده است و گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تماشای این اثر می فرایند. علاوه بر نقاشی این مجموعه دارای کلکسیون عکاسی های خاص جهان است که نزدیک به 19000 عکس از اوایل قرن 19 نگه داری می گردد.

یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ که نزدیک به مرکز شهر اتاوا است Bayshore می باشد. این مرکز خرید در شهر اتاوا تمام احتیاج های شما را براورده می سازد.

منبع مقاله: آشنایی با اتاوا پایتخت کانادا

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1065

به "مقاله: آشنایی با اتاوا پایتخت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با اتاوا پایتخت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید