مشارکت 170 هزار کودک و نوجوان در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه چشمگیر بوده است، به طوری که تا به امروز 170 هزار کودک و نوجوان با ارسال تصویر نقاشی مدرسه دوست داشتنی من در این پویش مشارکت کرده اند.

مشارکت 170 هزار کودک و نوجوان در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پویش به رنگ مدرسه چهارمین پویش طرح ملی و تحولی آجر به آجر است که با هدف آشنایی بچه ها و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع دوستی و همچنین افزایش آگاهی خانواده ها نسبت به موضوع مدرسه سازی از 15 شهریورماه شروع و تا 13 آبان، روز دانش آموز ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مخاطب اصلی این پویش بچه ها و نوجوانان هستند که می توانند نقاشی های خود را با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش، آبرنگ و یا هر وسیله دیگر کشیده و تصویر آن را از طریق تلفن همراه روی سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال کنند.

در این گزارش آمده است؛ براساس توافق اجرا شده با حامی این پویش، هر نقاشی بچه ها و نوجوانان که بر روی سایت آجر به آجر بارگذاری شود، هزینه یک آجر برای احداث مدارس در منطقه ها نیازمند فضای آموزشی تأمین خواهد شد. از ابتدای شروع این پویش تا به امروز، بیش از 170 هزار نقاشی دانش آموزان از سراسر کشور روی سایت آجر به آجر بارگذاری شده است و فرهنگ مشارکت و نوع دوستی در موضوع مدرسه سازی از این طریق در بین بچه ها و نوجوانان نهادینه می شود.

شایان ذکر است، پویش به رنگ مدرسه با موضوع جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شروع شده و ادارات کل نوسازی مدارس استان ها، ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مجامع خیرین مدرسه ساز استانی نیز در اجرای این پویش همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1075

به "مشارکت 170 هزار کودک و نوجوان در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 170 هزار کودک و نوجوان در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید